Adakah ini satu Tabungan???

Thursday, July 30, 2009

Mana kenyang makan cokodok Mama...Nasi Goreng Tomyam ok gak!!!!

*.*

Budak Siam ni dah perangkap mama dia dah....esok last day...dah nak kena deported balik Bangi...dia qhado habih2....

Ape nak di kato....anak bujang akak ...bukan anak bujang korang...yer dak???



Adik2 balik pukul 3 karang.....tinggal dia sowang2 dengan mama aje....nak layan sapa lagi kan.....by the way malam esok akak akan bertolak ke Bangi yer.....maybe akak update...sebab akak bawa lappy...tapi kalau sibuk....shopping mopping ker...ape ker....kite tgk lah cam na....nanti!



Makan nasi goreng tomyam jom!!!



*.*

13 comments:

cikmanggis said...

sedap ni nasi goreng tomyam...lagi pedas,lagi sedap!

Watierman said...

Akak CM...Sedap....baunya pun tak menyakitkan hidung!!!

kucingorengemok said...

apalah yg nak dishopping kat bangi tu kak? hehe. eh, tapi jln blkg ukm nak ngala dengkil byk org jual durian! :)

Watierman said...

Kog...kejammmmm durian nak wat pe...akak tak makan..tak suka3x...cakap jer gi Bangi....sebenarnya...KL,S'gor...Melaka...kan jauh mana pun...nak gi Kg Baru ker cari makan best2...KoG nak belanja akak ke?

<< s| tED| >> said...

Along dah nak balik bangi ke?
jalan2 soping raye lah kakwtie..

saya kalau buat nasik goreng tom yam tu bubu perencah tomyam megi.. ha ha ha.. boleh ke?

Ielaz said...

kak watie..nak alamat please...bg cepat yer

Chik Mi said...

salam ukhwah kak watie cedapnya nmpk nasik goreng akak

Watierman said...

Dik tedi...akak pun cam tu jugak...kadang2 perencah adabi...ker knor ker...nape ingat akak buat semua homemade ker...tak lah yang ooi!

Iela..sori tak on ym td!tq yer!

Salam kenalan CHik Mi...belum rasa...nampak jer sedap kot...kalau betul2 kena dgn tekak & citarasa Chik Mi baguslah...boleh akak masakkan...nak tak??kena dtg Penang le!

Anya said...

Hi
Thanks for your visit :)
We love new friends !!!
Your food looks yummie....
my compliments :)
Its always nice to meet new friends :)
Anya :)

Watierman said...

Hai Anya...I would love to have you as my friend too...hope we will say hi to each other more often!It's nice to meet someone with the same interest..I love cats too!

blogresipi said...

Nasi goreng tomyam spesel nie... untung anak akak mama dia sangat la rajin masak macam2... :)

Watierman said...

Ijan...jadi adik akak tak untung ker???

Azuan said...

baca entri ni masa jam 12..

laju je scroll..hihii