Adakah ini satu Tabungan???

Monday, July 13, 2009

Jadual biasa....menu pun biasa....

*.*

Bangun awal cam biasa 5:00 pagi....letak nasi......

Memanglah jadual selalu letak nasi....tapi pukul 6:15 cam tu nak gi karih nasi....ini ha...nasi...



Mak aii...nasib baik lah awal lagi....sempat lagi tekan suis....by pukul 7:00....sempat lagi nak bekalkan Cik Abang akak.....kalau tak jadi kes Si Ros...lak...bawa tomei ngan Jello gi opis hantar bekal...he..he..he!!!

So....hari ni masak apa???

Makan pagi....






Untuk tengahari ni pulak.....





Dan bekal Cik Abang akak pulak.....








Tu jer kot....nanti tengok cuaca...makin panas ker mendung....kalau cerah tu R besar muncul kembali!...hah melampau dah...sejak bila bergantung pada cuaca ni????


4 comments:

sharamli said...

xm0 singgah bl0g ni dah..xm0..xm0...
asek teliur tgk mknn2..hik3

Watierman said...

Janganlah cam tu anakku....mokcik sedih tau....mai la lagi...tu lauk kg jer tu...tak sedap mana pun....Cek mai lain na!!!

blogresipi said...

Kat umah mak dulu selalu gak kes2 masak nasik tak tekan neh.. tensem2... lagi tensem sebab kejadian tu mase bulan pose... huhuh.. bayangkan... dasat2... :D :D :D

Watierman said...

Salam Ijan...at one time kat umah MIL akak...siap invite sedara dari L'kawi lg..untuk buka pose...sib baik ada kuih muih & cucur udang penyelamat....sempatlah berbuka...sembahyang Maghrib...then sambung makan nasi before gi Terawih..apa2 pun...benda ni biasa berlaku pada ramai orang kan!!!