Adakah ini satu Tabungan???

Wednesday, July 8, 2009

COME.....AKAK DAPAT TWIN BABIES!!!!

*.*


Salam semua......akak just nak kongsi gambar2 comel lote....anak2 sedara akak....anak cousin akak...atau lebih clear lagi.....cucu2 Pak Ngah akak......yang berusia.......8 bulan gitu......Jarang jumpa...tu yang tak berapa nak ingat umur dia orang tu.....Nama pun ingat2 lupa.....sorang Nur Amirah Ayuni dan sorang lagi Nur Atiqah Amani....entah...not so sure lak....dah terconfuse lak!!!

Bab siapa kakak siapa adik pun....jangan kau tanya!!!....tapi kita layan jerlah gambar2 ni......geram tul...akak dengan budak dua orang ni.....mak aii....!!!!
































Ini bergambar dengan ibu mereka.....menantu Pak Ngah akak...Shah...












Buat makyung.....dan rakan2 yang berbadan dua diluar sana.....what say you for a double bundle of joy???......Ijan...Hana.....siapa lagi ha.....

Sebelum balik akak dibekalkan dengan........(jangan marah yer.....yg beli kat pasar malam lain....ini yang dia orang kasi......rezeki.......)


2 comments:

PUTERA2PUTERI said...

mok ooiii comenya akak...geramnya.....ieta dah lm dok teringin twin gegirl ni.....tp ke2 belah family x do yg twin lak...iiihhh gerammmmm

blogresipi said...

Comelnye kembar nie... seiras ye kak.. sama je muka diorang... nak cubit2 jer rasanya..hehe... kite suke tgk twins... comel.. tp dlm perot neh sorang scan nampak sorang jer.. hehe..:D