Adakah ini satu Tabungan???

Tuesday, July 14, 2009

Makan Laksa ...Jom!

*.*

Tengahari ni akak terasa sangat nak makan laksa...walaupun tak cukup bahan....tanpa bunga kantan dan daun chenehom/kesom....Maria....nak ulam pucuk gajus......hu..hu..hu..ni angkara si Maria...dari Borneo lah....tayang laksa dia...siap dengan ulam pucuk gajus.....

Gasak...tak kira...nak buat gak....walau tak cukup sifat......korang jangan kata apa....
biar laksa yang SEMPOI ni posing suka hati dia tau....













Ini versi budak kecik tu nak makan.....letak kuah laksa dengan kicap......








*.*

6 comments:

kucingorengemok said...

tu diaaaa, laksa letak kicap! haha. macam-macam pesen!

Watierman said...

Wah kog datang yeh2...bau ikan ker??tq sudi menghidu hingga ke Penang....itu versi budak2 makan laksa Penang...rata2 buat cam tu tau...jemput makan!!

CiterMenariK' said...

salam akak ku yg ceriia..

walau pun tak cukup bahan'akak tetap dikira terer tau' sy dah rasa dah tadi.. huhuhu giler sedap' boleh niaga kat pasar malam tuu.. pasti laris' tengok gambar je dah tau' akak gan laksa tu mmg best' huhuhu..

Watierman said...

tq adik cm...kalau abg nak pencen cepat..might think of selling laksa at the pasar malam...good idea!!

blogresipi said...

Menggiurkan jer laksa akak nie.. kite pun terasa nak makan lagi ler...

Watierman said...

Ha..Ijan...kali ni Ijan guna mackeral dlm tin pulak tau...macam akak selalu buat ...ni pun kuah dia pakai mackeral dlm tin....pekat sedap...walaupun tak cukup bahan2...masih ada umph la!