Adakah ini satu Tabungan???

Wednesday, July 8, 2009

Asam Pedas Ikan Pari & Mee Goreng Sempoi.....

*.*




Ha....baru dapat masuk....susahnya...nak update n3 hari ni....computer cam sedih menangisi MJ....gambar pun susah nak upload.....tetapi akhirnya....

We start with juadah untuk lunch.....asam pedas ikan pari....ni favorite kami sekeluarga....ikan yang banyak isi dan tak banyak tulang.....hopefully no more request for nasi goreng today.....

Dan beberapa keping isi ikan pari dipotong nipis dan di goreng garing....nak pula karang buat sambal kicap....oh nikmatnya...











For breakfast hari ni....akak sempat goreng mee sempoi....kan pagi2...sooo busy.....so campak2 jer lah...sotong sikit...udang sikit....kat dalam mee tu....nak panggil tonggek....nanti ada yang tanya...nape akak suka letak tonggek....ni adik beradik mee tonggek tu jugaklah....kita sempoikan panggilan dia....he..he...he..janji ada benda nak makan....nak bawa bekal....senang hati...!!!
Nape sempoi ha????...Tengoklah sendiri......












*.*

4 comments:

umi_e said...

fav kak e tu... kecur jadinya :p

RiShaZalia said...

kak watie... anto le mee goreng sepinggan....terus jadik lapar tgk mee basah2 ni...sedapnya... yummy

blogresipi said...

Sedapnye asam pedas tue... akak simpan semangkuk kat kite ek... hehe... mee goreng tu pun kemain sedap nampak.tak sempoi dah tue kak... mabeles...

Watierman said...

Kak e, Lia...& Ijan....Bismillah...jemput jamah lah apa yang ada...jgn lupa doa makan yer!!!