Adakah ini satu Tabungan???

Sunday, July 5, 2009

Gulai Ikan Semilang & Sotong Goreng Kunyit

*.*
Ha...Salam...semua...akak still busy...nak gi hospital...melawat saudara sakit....so just nak share....what we had for lunch today...nothing special.....but this is something different...sebab akak tak pernah masak ikan semilang....ni first time....my father in law request yesterday....dah buatkan...dan selesai....tak sempat nak snap pic dah licin...sedap agaknya....or tak cukup???

So atas permintaan.....today...pergi beli lagi sekali ikan tu.....yesterday evening baru my PIL balik Alor Setar.....

And today....lunch......here is the picture....akak memang tak makan ikan tu.....but also made sotong goreng kunyit.....










Well I got to go....malam karang selepas lawatan ke rumah saudara mara....kita jumpa lagi insyaallah!

*.*

4 comments:

blogresipi said...

Sedapnye kak ikan semilang tue... kalau kite lah,dengan kuah2 sekali licin kite kerjakan... hehe

umi_e said...

sedapnya sotong tu... kak rumah ni anak2 tak makan sotong kecuali digoreng tepung je... macam2 hal lah dorang ni...

Watierman said...

Salam Ijan....akak masakkan aje....entah tak berapa teringin kat misai ikan tu...sib baik misai cik abang akak ok lak...he..he..he..

Watierman said...

Salam umie....itu lah kerenah anak2...kita masakkan ikut selera dia orang kan...???