Adakah ini satu Tabungan???

Friday, July 17, 2009

Jawab Tag dari Leenn

*.*

1. Bekas kekasih saya adalah :
Weh ko ingat bekas letak kuih muih ke...bekas letak barang2 ker...ni kekasih yang ko tanya ni..ada ke bekas

2. Saya sedang mendengar :
anakanda Reena membaca buku cerita Inggeris...loud and clear..ya mama dengar ni...!

3. Mungkin saya patut :
sambung baca novel..dari terus menjawab soklan2 ni!

4. Saya suka :
bila semua teratur dan bila saya masak menjadi...

5. Sahabat-sahabat baik saya :
...sahabat ramai tapi yang paling baik..suami saya..dari form 1 kami satu kelas...

6. Saya tak faham :
kenapa kena ada tag mengetag ni....

7. Saya kehilangan :
keluarga sebenar sejak berusia 9 hari...

8. Ramai yang kata :
akak cikgu ker.....a..a..cikgu pada anak2 ku...

9. Makna nama saya :
Entahlah...nak tanya sapa...malas nak fikir...dah ibubapa aku letak...

10. Cinta itu adalah :
udara yang kita hidu...is for everybody to share to breath and to survive...

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
buat hal dia sendiri....mana aku tahu dia buat apa...

12. Saya akan cuba :
berlaku jujur dalam semua keadaan....

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever in English....

14. Telefon bimbit saya :
NOKIA E66....everything ok..just that battery cepat abis...

15. Bila saya terjaga dari tidur :
ops!...aku dah lambat ker...nak masak....

16. Saya paling meluat bila :
susah nak cakap sekarang sebab tak meluat pun...!

17. Pesta/Parti adalah :
Pesta buku ..ni akak suka.....parti malas nak fikir pasal politik!

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
tentulah kucing......kat umah sekarang ni Jello & Tomei....

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
masa saya baby....tak tahu apa yang terjadi....

20. Hari ini :
dah Jumaat dah...cepatnya hari ke minggu...

21. Malam ini saya akan :
baca novel..esok tak yah masak lunch pagi2....

22. Esok saya akan :
ikut hubby ke mana saja....sebab Sabtu & Ahad...milik kami....

23. Saya betul-betul inginkan :
nak pindah duduk rumah kat atas tanah balik....dah letih duduk rumah atas angin....7 tahun dah...

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
mak aii....dah bulat dan berumur......

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
Mestilah pusat membeli belah.....suka window shopping!!

26. Makanan barat atau Jepun
makanan barat kot...sebab aku tak pandai makan sushi....yang mentah ....mak aii...

27. Bilik yang terang atau gelap :
suka terang sebab suka membaca novel....gelap aku takut!

28. Makanan Segera adalah :
Maggi mee cepat di masak sedap di makan!

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
okay bye...take care of yourself....pada anak sulong ku di Bangi!

30. Siapa yang anda mahu TAG
30 soklan ni...rasanya...takut jugak nak tag org lain....depa minat masak lagi dari dok menaip....akak nak stop sini jer lah....kalau ada yang bosan tu...volunteerlah buat tag ni...akak tak kisah....lagi akak suka dari menyuruh org yang banyak sgt urusan dia nak buat....@!Bila korang ada free time rasa nak layan soklan2 ni....ambik kat blog akak yer!



*.*

No comments: