Adakah ini satu Tabungan???

Thursday, July 2, 2009

CACTUS FROM IKEA......Koleksi Taman Tergantungku!

*.*

Ni bukannya ada apa pun...just nak share koleksi kaktus...yang akak baru je beli dari IKEA....RM1.50 jer satu....pot tu harga lain yer....Khas buat Amy.....comel tak???

Orang lain may be dah ada lebih dari yg ni....akak just nak tambah koleksi akak yang tak seberapa....so layan jer lah gambar....yang dua tiga pot tu...




























Kalau bawa gerabak kereta api semua nak angkut......



*.*

4 comments:

Amy said...

Kak!!!!!
Cantek2!!!! SUmenya cantek!!! Eiii ni yg buat amy nk g beli lg cactus nih. Haaaa akak tggu la nnt amy beli jgk tau uhmmmm nnt akak lak jgn menjerit kat amy tau...Huhuwaaaaaa jeleeeeeeez! :(
tp kan ape sbb amy suke cactus ni..sebabnya nk jaga cactus amat la sng. Xyah siram air kerap2 cam bunga2 lain kan. Tu psl amy suuuuke cactus:D

Watierman said...

Tau pun Amy....tu lah sebab nya akak pun suka pada cactus ni...tak kacau orang...kan?

blogresipi said...

Kat IKEA pun ade jual kaktus ek.... cantek2 kaktus akak.. kite kalau tanam pokok selalu tak menjadi jer... hehe

Jieda said...

Macam-macam rupa pokok kaktus yang akak ada ye