Adakah ini satu Tabungan???

Friday, July 17, 2009

Jom Pizza!

*.*




Sarapan apa pagi ni???Jangan terkejut lak....akak merajinkan diri....buat pizza...Jr. jer...tak besar sangat dan tak kecik sangat.....




Topping just tabur beef sosej jer....untuk abah dan Nizam adalah letak bawang dan crush pepper.....sos nya pulak....just sapu tomato & cili...as base...and...on top of it...kuah Fettuccine semalam...yang memang sedia ada tomato dan mushroom.....tabur dengan mozzarella & cheddar cheese.....

Suka hati budak2 tu...tersengeh-sengeh Reena.....especially Nizam...yang memang terjerit-jerit akak pepagi panggil dia makan....













Balance...bekal abah....untuk akaklah....nak share ker???




Untuk lunch kita orang hari ni....back to the same O...same O......The Famous Watie's Sambal Tumis Sotong!(kwang3x)




We still have some Chicken cooked with soya sauce leftover(Ayam masak Kicap...lah tuuu!)




*.*

6 comments:

<< s| tED| >> said...

OMG! Saya nak pindah sebelah rumah akak lah.. pagi2 dah buat pizza !! Huwaaaa!!

kucingorengemok said...

very oramputih! hehe!!

Jieda said...

sedapnya..saya ni kalau teringin nak makan pizza, pergi je la ke pizza hut huhuhu

Mima's Oven said...

very delicious lah kak watie sotong u nie... teringin plak nak makan sotong...heee

Azura Suhaimi said...

best2 dpt mama cam akak. pepagi dh siap masak tuk lunch... best2

blogresipi said...

Tembun2 sotong you yer Kak Watie... sangat menggugat keimanan i... nak jugak yg neh....!!!!