Adakah ini satu Tabungan???

Wednesday, August 12, 2009

Nasi Goreng UST ....& Gulai Lemak Udang wif Kacang Buncis

*.*

Dah hari Rabu...yer hari ni...anakanda Reena masih tidak ke sekolah hari ni sebab selsema dia belum baik sepenuhnya....Abah tak benarkan ke sekolah sehingga betul2 pulih....sebab virus H1N1 sedang mengganazzz dan dia tak nak ambik risiko sebab keadaan tubuh badan yang masih lemah mudah terdedah pada sebarang serangan dan jangkitan....

Since semalam hubby ada dinner dan kami semua kurang berselera nak menjamah nasi...dan sebarang makanan....so hari ni....akak buat nasi goreng UST...singkatan untuk ...udang...sotong dan telur....untuk sarapan pagi...





Untuk bekal hubby pulak...







So hidangan untuk tengahari....ni favourite Encik Hubby yer...








*.*

4 comments:

♥Itajeff♥ @Something To Share said...

Salam Watie...
rajinnya watie memasak..sedap2 pulak tu..tgk gambar jer pun ita tau mmg sedap semuanya! Hopely your doter will get better soon.

Watierman said...

Tq Ita....yg nampak cam sedap...yg masak tak ade selera lak nak makan...meh la makan...

blogresipi said...

Manyaknye sotong dlm nasik goreng tue... hari seafood ke kak? heheh

Watierman said...

Ijan...left over...sotong kunyit akak campak jer kat dalam nasi goreng tu....kan kite org tak ade selera 2...3 hari ni...