Adakah ini satu Tabungan???

Sunday, August 9, 2009

Lauk Kampung Yang Sedap.....

*.*


Bila hujan turun sepanjang hari...perut sentiasa jer lapar....dan lauk kampung sentiasa memenuhi selera hubby....naknya dimakan dengan nasi panas2....


Ni addition pada lauk siang yang kita jadikan hidangan tambahan untuk makan malam tadi......







Bertambah-tambah makan Cik hubby ku....kerana lauk pauk yang sebeginilah yang berjaya menambat hati nya....cuma akak tak suka amalkan makan ni selalu sebab takut....darah naik...masin gak tu!!!!

Well...ape2 pun esok nak gi PC Fair sekali lagi....tadi tak sempat...nak membeli sebab tutup kul 9 malam....esok nak gi beli.....benda yang dah diusha.....Samsung external hard disk 320GB RM160 dan Cannon 3-in 1 printer-scanner & photostat....RM199.Cam dah cukup bagus dah tu!

Harap2 esok dah tak hujan!




*.*

6 comments:

deeja said...

haiii....sedap lauk tu...
ehhh...nk g PC Fair?
Printer Canon tu mahal gak le.Tu ari kiter dah beli kt kedai dapat 180 je...

sharamli said...

tel0r dadar kt sini beminyak2..sampaikn kena amek tisu lap2....uhuk3

<< s| tED| >> said...

ikan talang masin.. nyum nyum!!!

blogresipi said...

PC fair ek sekarang kak watie... dpt beli hard disk 320 GB tue bestnye... murah nye sekarang ek...

DaliaLiyana said...

wah...untung la ek hubby akak..dpt wife pandai masak...nnt wat openhse..jgn lupa jemput dalia k...hehehe..(out of topic)

Anya said...

It looks yummie.......
I wish i could eat it now ^__^