Adakah ini satu Tabungan???

Wednesday, August 12, 2009

Jom minum petang...melayan kerenah anak2

*.*

Salam di petang Rabu.....Reena masih lagi selsema....so kena banyak minum jus dan makan buah....so untuk itu....







Dia nak makan Jelly Oren...so akak pun buatkan...



Sementara menunggu Jelly tu sejuk akak pun rebuskan beberapa tongkol jagung...dah tak nak la pulak...dia tak suka jagung....jadi habuan Alang, Mama & Abah jer le karang.





Tapi yang ini dia nak pulak....kegemaran dia...pengat pisang....akak buat sikit jer...3 biji pisang...cukup le kan...




Si Alang pulak....tanya kita tak ade keropok ke Mama...rasa cam nak makan keropok la pulak....tu baru 2 orang....kalau ada 6 ke 7 ...8 orang...agaknya....Mama nak handle cam mana????









*.*

8 comments:

♥Itajeff♥ @Something To Share said...

Salam Watie..
seronok baca posting watie...penuh dgn kasih sayang..

azuan said...

tetiba ingat kat umah...
nak balik..hu3

sharamli said...

nak jagung jgk...

Wanita Itu said...

bestnya minum petang umah akakkkkk...

<< s| tED| >> said...

alahai... kadang3 jadi emak ni kenal adil pada semuakan kakwatie.. anak2 kalau sebut nak makan apa.. laju j ebuat :)

blogresipi said...

Kalau 6 or 7 orang, harus siang malam la akak berkuntau kt dapur tue.hehehe

anak laut said...

salam..

ada award untuk anda..harap sudi terima..:)

Watierman said...

Salam Ita harta tak ada..hanya kasih sayang yg melimpah ruah dapt di kongsi dgn semua...

Anakanda Azuan...nape rindu yer...sian dia!

Sha...ada lagi dtg sini ambik....

Wanita ini...mai la join sekali

Dik tedi....ape yag terdaya jer layan...kadang2 tu buat cam sound trouble gak!hihihi

Ijan....nanti turn Ijan pulak....dah tak lama dah tu....

Anaklaut...walaikumsalam....tq...akak dah uruskan...syukur!