Adakah ini satu Tabungan???

Friday, August 7, 2009

Crispy Crab Stick

*.*

Salam di petang Jumaat....Ikaaaa...Tomei...sinonim betoi nama tu!!!....Inilah yang dinamakan geram kat Ikaaaaa sebab stock crab stick akak dah digunakan untuk nasi goreng tadi...sebabkan Ikaa ketawa kuat sangat...walaupun sikit akak buat juga ........harapkan minta kat Ika bukannya dapat.....

Sedap juga makan Crispy Crabstick ni....sambil membebel kat ternet....dah nak habis pun...!!!





Minta izin yer Che Iza@myresepi.com...akak copy & paste resepi untuk rujukan dikemudian hari yer!

Crispy Crabstick

Bahan-bahan ( 2-3 org )

  • 2 paket filamen crabstick
  • Serbuk secukup rasa maggi (takde pun tak per)

Cara-cara

  1. Buka filamen crabstik jadi satu kepingan yg lebar. (Kalau perasan filamen ni dia ada satu gulungan).
  2. Hiris memanjang selebar 1cm.
  3. Goreng deep fry hingga golden brown n garing... Untuk menambahkan rasa, taburkan sikit dgn serbuk secukup rasa.... Siap.












*.*

4 comments:

<< s| tED| >> said...

wah!! tomei.. kau pun makan ke ketam tu.. ekekekeke.. mata tomei stim ke mantok ke geram tu.. ekekekeke

sharamli said...

mata t0mei nak ng0rat dak utih k0t..hu3

blogresipi said...

Waa.. ika ade peminat ler... siap kenyit2 mate lak tue... hehehe.... pengsan ika tgk entri akak nie..hehehehe

Watierman said...

Dik tedi...Tu Mata manja...bila nak tenggek tepi orang tgh tengok Tv...

Ngorat apenya...tak de maknanya...sama2 Jatan!!!

Ijan...Ika dah jadi Ikan Siam sekarang ni...tu yang Tomei kenyit mata dgn dia tu!!!