Adakah ini satu Tabungan???

Friday, October 16, 2009

Udang Goreng Bercili

*.*

Assalamualaikum semua....


Semalam balik dari Kulim dah lewat malam...oops dah awal pagi...nasib baik budak2 tu tak sekolah hari ni....but En. Hubby macam biasa....kerja juga....(KOG...jangan risau..ada opis lain kerja juga!)


Nampaknya...terlewat akak hari ni..tak sempat nak bersahur...selalunya bangun pukul 5...hari ni...5.45....dah nak masuk subuh pun....so kelam kabut...Akak....sebab nak masakkan sarapan dan bekal untuk Hubby....Puasa tetap puasa....


Makan pagi...yang sonang yo....



















Jadinya...korang layan jer lah gambar juadah sempoi hari ni yer!!




*.*

7 comments:

sI tEDI said...

pose ek kak hari ni..

Watierman said...

Tinggal 2 hari lagi...esok & Ahad tak nak pose...Isnin habiskan...Selasa Raya...lalalala!

ain said...

sedap la bekal hubby akak!!! suka udang tu!!!

blogresipi said...

best best bekal tue... bukak pose akak nk masak ape ni?

Precious said...

Haku ni nampak nya layan gambar je lah! Bagus ler ko masak wat bekal tuk hubby. Sambil dia makan tu blh lah bayangkan ko yer!

Watierman said...

Salam Ain...akak tak rasa pun bekal tu sedap ke tidak..sebab puasa..macam mana Ain dah tahu sedap ni???


Ijan ni sorang lagi nampak jer bekal tu dah best2...bukak pose...haha...tak sempat wat ape2..ada fogging nyamuk aedes...so akak heret budak2 tu gi mall...buka puasa kat Mc D lalala...senang hati!


Salam Queen....layan gambar pun jadilah...agaknyalah...kalau dia bayangkan I...tapi kalau ada aweks lain lalu lalang kat opis tu...nak wat cam mana...???Tawakal jer lah!

chekgu BaniHassim said...

rajin akak bekalkan cik abg yea..
kat ofis musti ramai yg jeleskan abg akak..

saya pun kalau mak bwkkan bekal, ramai yg jeles...hehe