Adakah ini satu Tabungan???

Monday, October 12, 2009

Laksa....Juadah Berbuka Puasa!

*.*


Salam semua....sebelum Akak nak bagi si Reena tidur....bedtime dia pukul 10.00 malam...nak tepek jap gambar...juadah berbuka puasa tadi....


Atas sokongan Reena...dia yang nak sangat makan....laksa...so dia yang rasa..masam, masin...kuah ni sebelum waktu berbuka tadi....actually kena tambah garam jugak sikit...dia kata dah okay....


Layan jer lah gambar -gambar ni yer......




















Syukur Alhamdulillah.....selamat malam semua!!



*.*

4 comments:

sI tEDI said...

telur tu come sungguh.. x menahan nak tgk ada gambo2. ekekekek

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

hehehe..dpt gak masuk..


favret saya laksa :).
tp skarang kena kurangkan kalo perot kosong... nanti pusing ...hehehe..


Kak Watie buat sendiri ker laksa tu..

Watierman said...

Salam tedi...telur rebus orang Jepun...acuan tu akak dapat dari rakan blogger kat Jepun...cenderahati dari adik2...Comel kan?


Salam Azrina....laksa tu dari peket jer yang ooi...akak cuma rebus jer!

Eine Frau aus Botnang said...

Huiskkkk Fasha punya feberet ni!! SAtu soalan akak punya laksa masa masak akak letak petis udang? Sebab Fasha ada jumpa resepi laksa ni dia buat macam tu. Selalunya kita letak petis udang masa makan kan kak?