Adakah ini satu Tabungan???

Monday, October 12, 2009

Hadiah dari kak Intan

*.*


Hari Sabtu....pergi market...pagi-pagi....dah keluar dengan Hubby...budak2 tinggal sebab dia orang tak nak ikut pun....balik almost tengahari...sebab banayk urursan Encik Hubby...

Sampai rumah aje..Alang kata, " Mama ada bungkusan dari poslaju....!"


Belek2...ye lah...hadiah dari Kak Intan.... Akak dapat hadiah ni dari satu soalan yang Kak Intan tanya kat blog dia....tak sangka pulak.....jadi rezeki...blog hopping hari tu....hahaha...

Apa-apa pun terima kasih banyak2 buat Kak Intan.....






















Terima kasih banyak yer..Kak Intan....Watie suka sangat hadiah dari Akak ni....akan Watie jaga sebaiknya....dan di guna selalu....!

Opps mesti ada yang tertanya-tanya...peraduan apa yer...

Watie just teka picture....gambar botol susu lama yang kaca tu..bentuk macam pisang tu....masa ke blog Kak Intan yang memang suka dengan barang-barang lama....




*.*

6 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

tahniah lar Kak.bez kan bila dapat hadiah, lebih2 lagi yang tak sangka.


cantik pulak tu..

kuina said...

tucen tu nak interprem gak ker... nak glamour masuk blog tu..

tahniah.. ada lagi tak saya nak g jenguk gak kot2 ada rezeki..

hehehe..

cintaAnna said...

cantiknye.
Anna hari ni pon baru dapat sesuatu dari negeri akak...
hehehe
dari penang ke serdang
kutub utara kutub selatan

sI tEDI said...

tahniah kakwatie.. sape yg merasmikan dulu hadia tu.. Jello ke> ekekekeke

amek bau ek?

umi_e said...

Tahniah!

* bila pulak kak e nak dapat hadiah eekkkk :p

Watierman said...

Salam Azrina..memang best dapat hadiah..tiap2 hari lagi best...mengada!


Salam Kuina....rezeki...kadang2 kawan2 rajin buat contest...ada rezeki dapat lah hadiah...


salam Anna...oh ya...akak dah skodeng tadi...jeruk dari Penang kan.....& Si Seksi dari penang tu!!


Salam Tedi...oooobab sibuk nak buka hadiah...memang kucing2 suka enterframe..nak nya dengan bunyi bungkusan....tapi bab rasmi...bukan Jello la tu...si gemuk Tomei lah...Jello lebih sopan !


Salam Kak e....eh bukan ke hari tu dah menang kat blog Tedi....yang hit counter dia...digit ke berapa entah...bukan kak E ke pemenang nya....dah terima hadiah ke belum???