Adakah ini satu Tabungan???

Friday, April 9, 2010

Penghargaan Ini Tak ada Batasnya.....

*.*

Assalamualaikum.....Salam di petang Jumaat....


Kalau nak bagi penghargaan tak payah tunggu acara berprestij...macam Anugerah Bintang Popular .....jerit2 kat shoutbox Akak jer pun dah memadai....dapat penghormatan macam ni....siapa tak nak?....
Terharu dengan huluran tangan tanda persahabatam di Alam maya ini.....Akak sambut dengan ikhlas hati Dik....Akak berbesar hati sangat..dengan pemberian Adik ni.....

Akak terima AWARD nya dari Adik Shiela....dari BLOG Nshafea Dunia Ku..dengan rasa besar hati.....Sah?....sah tak??

 Cam akad nikah tak??...He..he....

Akan Akak abadikan tanda penghargaan itu di sini....Terima kasih ya!




Moga tanda ini mengingatkan kita akan pertalian antara kita....yang bermula dihujung jari....Moga kekal hingga ke hujung nyawa.....Amin!





2 comments:

Sheila Shafea said...

Salam ..akk tahu tak? ape yg akk coretkan dan akk hargai pemberian yg saya beri nin walau sekadar pic award.. sy menjadi sebak, sedih, teharu sangat bila membacanya..tapi amat gembira..walau kita x pernah besua..sebenarnya hari ni ade rezeki sikit buat saya dan family..kegembiraan ini sy bekongsi dgn kekawan walau dgn sekalung awad...TQ

Watierman, rmanbkr said...

TQ sHiela...yang penting kita sama-sama ikhlas Dik!...Akak tumpang gembira ...jika Adik murah rezeki dan bahagia di samping keluarga...Syukur jika Adik punya niat untuk berkongsi...bersama..Amin!