Adakah ini satu Tabungan???

Wednesday, April 7, 2010

Bling!.Bling!...Award from Nenek "House of Glam"

*.*

Assalamualaikum.....

Kalau dah ada rezeki tu....tiba-tiba dapat durian runtuh........nasib baik perpatah jer....kalau betoi jenuh lari Akak sebab tak suka bau buah durian.....huhuhu...

Ni yang dikatakan rezeki datang bergolek.....

Datang Nenek Glamour ke tingkap Blog Akak.....meninggalkan pesan supaya datang mengambil bling!!bling!!! dua ketoi ni.....(ambik dua-dua sebab tak tau nak pilih yang mana satu.......)








Nak melaram pakai tiara ni kejap....kalau berangan pakai sambil pejam2 mata....boleh ka??? Kot2 la boleh rasa jadi Princess ke....huhuhu....

TQ ya Nenek Glam.....yang memang sangat talented...dengan hasil seni jahitan manik2 dan labuchi.....kalau tak caya cubalah berkujung je sana.....kagum sungguh dengan hasil seni Fiza.....kan Nek!

Okaylah.... Akak nak sambung berangan jap ya!!



1 comment:

SIREH JUNJUNG said...

salam watie.. muah muah muahhhhhhh