Adakah ini satu Tabungan???

Thursday, April 15, 2010

Makan apa ya semalam dan hari ni?

*.*

Assalamualaikum......kembali lagi...dengan paparan makanan....

Kelmarin...tak tayang gambar makanan langsung kan....kita buat siaran tertunggak boleh???....Ada ke yang kisah....Akak tepek jer lah...hehehe...


Kita tepek makanan untuk sarapan pagi nilah dulu.....buat apa yang dah basi kan?


Karang Akak nak buat sup daging....sebab anak dara Akak balik petang karang....so malam ni dinner makan sup...buat air asam sekali..baru umph!
Ini pulak menu yang dah selamat dijamah semalam ya.....kalau berbaki pun tentu dah basi...nasib baik dah licin.....


Dan sebagai hidangan lunch...sebab dinner Akak buat nasi goreng aje.....

 
Okay lah ya.....layan kan jer lah...apa yang ada tu ya!!!....Nak gosok baju....nak gosok baju....nak gosok baju...nak gosok baju......







9 comments:

nas said...

nak jadi anak angkat akak lah..blh makan mcm2..hehe, sodap tu

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam kak...maaf lama tak menjenguk....

sharamli said...

suka lepat liat..........

MamaFaMi said...

Sedaplah hidangan yang disajikan!

♥ItaJeff♥ @Something To Share said...

Salam Watie...

sedapppp..n i'm hungry now...:D

sI tEDI said...

kenapa panggil leat liat kak.

selalu panggil lepat jek.. ekekekekke

ieda said...

salam kak ...
rajinnyerrrr akak memasak nieh ..
banyak menu .. mcm nieh memang beruntung hubby akak kan .. gi kerja dah ader bekalan ..

ermmm kalau ieda duk umah x kerja sure ieda buat mcm akak buat jugak .. pueh ati sbb leh masak utk bekal hubby dan anak2 ..
skrg nieh masak bfast jerk utk bekal anak2 dan hubby biasanya makan kat umah jerk ...

miss u kak ..heheh

geraugebang said...
This comment has been removed by the author.
geraugebang said...

Assalmuaikum, kak, kenapa kalau kita nak komen kat sini...ada aje masalah...selalu keluar widgeo tu...apa benda tu kak...lepas keluar benda ala, ala berbola-bola tu, terus kena tutup komputer...kecik hati tau...kecik hati sebab tak leh bukak...sib baik hari ni boleh...

Seronoknya suami akak ek,,,hari-hari akak masak sedap-sedap...
kalau gerau jadi anak akak , kalaulah..mesti gerau gemuk...(sekarang ni tak gemuk ke? he he he..sekarang pun gemuk) maksudku...lagi gemuk...