Adakah ini satu Tabungan???

Wednesday, April 7, 2010

Nak bekal lunch untuk Hubby........apa erk??

*.*

Assalamualaikum....

Wah sibuk sungguh baking membaking....nyaris lupa pulak juadah apa untuk lunch hari ni....ada...macam biasalah...yang simple...tapi mesti ada....tak ...karang Hubby Akak kelaparan pulak!

Actually semalam buat gulai ikan tenggiri.....jadi memandangkan Hubby kena naik bas ke office sehari dua ni...jadinya tak naklah bagi tupperware banyak-banyak...memberatkan beg dia pulak! So kita bekalkan resepi udang goreng bercili jerlah....main campak-campak...janji kena dengan selera dia kan! Lagipun anak2 ada aktiviti hingga lewat petang...so Akak sorang-sorang...makan nasi goreng jer pun dah cukup...silap2 tak ambik lunch pun....sebab sorang-sorang...malas nak makan!

Layankan lah je menu lunch Akak & Hubby....



Okaylah....Akak nak buat kerja lain pulak ni....dah lama juga dok depan lappy ni...nanti kalau sempat kita bersua lagi ya!


1 comment:

sI tEDI said...

pagi2 dah tgk lauk pauk. lapau ler pulak!!

asik lapau jek masuk sini!