Adakah ini satu Tabungan???

Friday, April 9, 2010

Friendship Appreciation........

*.*

Assalamualaikum.......

Salam persahabatan di alam maya...memang lain sekali auranya....feel dia tu....semacam...macam ada magnetic force yang menghubungkan....sesama insan....


Terbukti......Kak Ham yang dikenali secara kebetulan melalui jaringan web....mulanya dari forum kat myr kalau tak silap.....terus melekat di hati.....bila sering datang ke blog....walaupun hubungan kami tenggelam timbul...tapi tak melemaskan tau!!.....Hubungan unik inilah.....yang sukar di huraikan....namun kehadirannya....umpama sejalur pelangi....yang cukup menceriakan kehidupan .....


Terima Kasih Kak Ham dari Blog Keluarga Airuti.....atas huluran persahabatan ini......it means a lot to me!!

Terimakasih juga untuk sebakul bunga yang indah ini.......






Moga kita kekal berteman hingga ke akhir hayat!!....Amin.....Amin ...ya Rabbal alamin!!



4 comments:

nas said...

betul kak..walaupun just di alam maya tapi rasa dekat dihati..lebih2
sahabat mcm akak..nas rasa dihargai n kejujuran akak dlm btanya khabar buat nas rasa ada kakak baru dlm hidup nas... :-)

Watierman, rmanbkr said...

Eh...Nas...dah sihat ke??? Akak ni ramai adik kat dunia maya ni Nas... jauh tapi dekat dihujung jari....dah sihat betul ke ni??? Syukurlah....jaga diri baik2...jari Akak hanya mampu buat setakat bertanya & berdoa jer Dik!

K Ham said...

salam watie....terharunya kak ham bila watie sudi mengutip gift yg xseberapa ni...terima kasih watie....walaupun jauh tapi dekat..terima kasih lagi sekali kerana sudi menjadikan kak ham sebagai sahabat...:)

Watierman, rmanbkr said...

Salam Kak Ham...jangan sedih2..ini anugerah untuk kita raikan bersama kegembiraan & erti sebuah persahabatan.....I love & care for you Sis....jauh...tapi dekat di hujung jari..ingat tu kak Ham!