Adakah ini satu Tabungan???

Thursday, December 3, 2009

Tempahan.....Bihun Goreng dari Staff USM.....Rezeki!!!!

*.*

Assalamualaikum dan salam sejahtera......

Syukur kehadrat Allah S.w.t.....kerana memberikan rezeki yang melimpah ruah....itulah..rezeki jangan ditolak...musuh pulak jangan dicari.....

Petang semalam dapat panggilan dari Kak Faizon...jiran atas rumah Akak yang minta penuhi tempahan bihun goreng untuk pagi ni.....occasionnya Akak kurang jelas!!! Namun segalanya dipermudahkan olehnya.....dan berjalan dengan lancar.....kerja-kerja Akak siap seawal jam 7 pagi....dan disambung terus dengan penyediaan lunch untuk Hubby dan anak-anak.....

Mari kita tonton......aktiviti Akak seawal jam 4:30 pagi tadi......






































Okaylah......Akak nak layan mata kejap......sebab dah hilang selera makan sekejap...memandangkan semua juadah hari ni bertemakan ayam.......dalam bihun tu ada ayam & udang.......untuk lunch pun dah masak ayam masak cabai........Akak nak makan apa pun tak tahu lagi....!!!....Nak layan ngantuk mata ni dulu...bangun karang baru nak difikirkan....apa yang Akak nak makan!

Psst Kak Faizon...terima kasih......daun keladi.........kalau ada terlebih atau terkurang tu Watie minta halal yer Kak......!!!




*.*

16 comments:

[s][u][e][h][a][n][n] said...

huhuhu awalnyer bangun kak? hihihi xpe2 rezeki tu..

patut la pagi tadi macam kenyang jer..bau akak masak mihun rupennya :p

Watierman said...

Tak pe..kalau kenyang dengan bau...dah kira bagus tu!!!

Softtouch [Hanim] said...

banyaknya rencah utk tempahan tu kak..untung org yg dpt makan tu..dahlah sy suka makanmihun goreng..nyum nyum lah...pastu dgn ayam masak cabainya...kecur liur..

Watierman said...

Akak harap orang tu puas hati macam mana hanim puas hati tengok pic tu!!!..Takut dia tak puas hati....ooo!!

PUTERA2PUTERI said...

alhamdulilah rezeki akak dah bertambah no...semoga akan bertambah dan lg...dan lagi...dan lg no.....AMINNNNNNNNNNNN

Watierman said...

Salam Ieta...semuanya dengan Izin NYa...Akak Bersyukur sangat-sangat dari dok lepak saje...tiap2 hari kan!!!ada gak income masuk!!!

LOVE2COOK said...

KakWatie! Again, I have no words to say here! Awwwwwww...ur Bihun looks so delicious lor! If only U r nearby, mesti Love dah sll visit akak...kekeke!

And ur chicken! Adeyyy...takleh tahan tau!

I'm sure everyone will be enjoying ur Bihun! ;)

Take care kak!

sI tEDI said...

nyummi.. sebbaik dah kenyang..
ekekekek

Watierman said...

Love...love...you always such nice compliments pouring out ....naik kembang kempis sekejap hidung Akak yang sedia kembang ni!!! TQ ya....for dropping by!!

Watierman said...

Tedi....dah kenyang makan apa tu...nak ngendeng sikit boleh!!!

umi_e said...

alhamdulillah... ada tempahan :)

* bagusnya hb watie nak bawa bekal...

Watierman said...

Salam Kak E...dia dah biasa cam tu kak..tak boleh nak ubah....!!

Solehah said...

lapaqnya..nak sepinggan..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

rezeki Allah dah beri kan kak...
alhamdulillah..moga-moga berterusan..

Watierman said...

Solehah....dari pagi tadi bihun tu dah habis lah yang ooi!!

Watierman said...

Azrina..Syukur Dik....ada saje rezeki yang datang....untuk anak2 jugak kan!!!