Adakah ini satu Tabungan???

Wednesday, December 9, 2009

Ayam Padprik...Bekal Lunch Untuk Hubby!

*.*

Assalamualaikum.....salam sejahtera....hari ni Akak rasa sihat dari semalam ..Dan pagi ni Akak masak satu dish yang simple aje!....Mungkin silap bantal agaknya...leher ni sakit lagi.....tu yang malas nak gerak...sebab nak palingkan muka...kena pusing dengan badan2 sekali....


Akak tepek gambar juadah pagi ni yang sempat Akak sediakan........


















*.*

8 comments:

Precious said...

Macamana nak jadi rajin masak cam u ek? Adussss ...

[z@ck] said...

gulp..
sedap oooohhh

LOVE2COOK said...

Nyummmy!!! Aduiiiii terliur Love tgk Ayam padprik akak tuh! Nak sepinggan ngan nasik sekali...pls! kihkihkih!

Tamak kan Love nih! What to do??? Ur dishes always make me drool tau! :)

ieda said...

aduyaiiiii sedapnya nampak roti telur tuh ... fuhh mengiurkan

haaaaaaaaa ada ayam kat umah .. nak buat paprik lah .. ish2 tapi dah bawak kuar tulang nak buat soup yg mana satu nieh kak

ain said...

sedapnya ayam paprik tuu!!! bila le rajin nak membuatnya!!huhu

geraugebang said...

Wah begitu menawan paprik akak. Kesian bantal. Salah bantal gak. Cuba akak siasat balik, jangan-jangan salah tilam. Sebab bantal dekat je ngan tilam. hi hi hi.

blogresipi.com said...

kalau roti goreng tu cicah paprik cedap gak agaknye kan kak.hehehe.... psst, kena wat cakaran harimau cikit baru ilang sakit leher tuh kot kak.kihkihkih

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam kak...saya nak resepi padprik ayam tu yer...boley laaaa...