Adakah ini satu Tabungan???

Wednesday, September 30, 2009

Sshhh!!!...Tolong Senyap....Tengah Concerntrate ni!!!

*.*

Salam semua....hahaha...belum mula lagi saja buat gempak jer tu!!!

Yeh..yeh dapat buku baru.....hadiah hari-hari...dari Cik Abang lah!!! Jangan jelous....!












Jom kita membaca!!!




*.*

7 comments:

niesz said...

niesz da pnh bace buku damya hanna tu..
besh2!!

sharamli said...

baca2 jgk..jgn lupa mas0k dap0r tu akak erk..

Watierman said...

Salam Niesz...jgn cerita...I am enjoying slowly...my own sweet time...hahaha



Sha....dah tak ade orang yang rajin makan lah.....yang tinggal..semua yang akak kena ingatkan time makan...kalau akak lupa...tak makan agaknya...!!

sI tEDI said...

berapa hari boleh habis kak?

Watierman said...

salam Tedi...kalau best...tanpa gangguan..satu hari pun boleh habis..tapi kalau ada gangguan tu..dua tiga hari jugak lah...sampai seminggu lebih pun pernah..sebab kalau dah terhenti...nak sambung balik tu problem..dan lagi...dah sepi...rumah ni...akak dah jadi bisu..hahahaha!

Uncle Lee said...

Hi Waitie, this books the Malaysian Daniele Steel kinds I guess? Ada romance, ada intrigue.
Have fun, Lee.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

alaa...ni yang jeles niy... buku NB trakhir saya beli Setiap Jumaat masa xpo ari tu... dpt murah sikit..hehehe..

Kena beli niy..... tahan-tahan...