Adakah ini satu Tabungan???

Thursday, September 3, 2009

CARAKU...CARAMU

*.*

Cara hidup kita sama tak?...Cara tidur kita...cara bermain kita????































































*.*

13 comments:

ieda said...

ya allah kak .. cumeinya tucing akak nieh ... sabooor jer lahhh

akak minat perlihara tucing2 erkk .. bagus2 kak

Watierman said...

Tu la....peneman akak setiap hari bila penghuni rumah yang lain ke sekolah & kerja....

ijayuji said...

Alalalalalalalal!!!!!! ketap bibir tgk aksi si tomeiiiii niiii!! eh??? ada 2 ekor ya??? tu sapa tu? ni mesti makwe tomeii nihhh!!! ke dah kawen??? hihihi...eeeeeeeeeee...kita ni kan kalau kucing kita suke mian2 hidung dia geram!! sbb besor!! hidung rimau pun kita suke!! eeeeeeeeeeee.............

sI tEDI said...

siapa punya hadiah tu tomei ke jello?/ ekekekek


tidur macam memeranglah die.. ekekekeke

Ielaz said...

huuuuiiiiiiiiiiiii geeebuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssss...meh sini nak buli diiaaaaa....yaarrrggghhhhhh... ieee... geram btol tgk anak bulu akak... muka macho jek....

aaa..adiah tu sapa dapat dia ler kene buat...haa aa tak tau...
ieee gerammmmmnyyaaa....

zai@umiaiman said...

comeiiinyer.. gebu sungguh..

Anya said...

Wow!!!
MANY many lovely shots
thanks for sharing,
your cats are beautiful :)
=^.^=

umi_e said...

geramnya tengok tomei dan jelo tu... kalau dekat2 mau lembik kena uli hehehehe

sharamli said...

eleh...dak tedi jeles la tu..ha3

Watierman said...

Salam Ikaaaaa...Tomei tu anak...yang sekor lagi tu mak dia Jello....jangan salah paham tau...tak baik!!!!

Watierman said...

Salam tedi....hadiah tu Iela hantar untuk akak...masa nak buka hadiah tu...dia orang menyibuk....berebut-rebut nak dekat dengan kotak tu...

Watierman said...

Salam Iela...tq for the hadiah...actually masa terima hadiah tu akak nak tangkap gambar...dia orang sibuk masa akak dok nak snap hadiah tu...

Watierman said...

Salam Zai...memag comei...& gebus...makan pun kuat tu...hihihi


Hi Anya....Glad that you like the picures...will post more pictures in the future...Tq for comming back!


Salam Kak e...kalau Tomei memang suka orang uli2 dia...tapi kalau Jello...sorry...jgn nak pegang2 dia tak suka!


Salam Sha...Tedi nak jeles apanya...Dak Utih...Dak Itam...Dak Kimo...Dak Oyen...dah cukup ganteng....dah handful....akak yg dok menempek nak usha Dak Utih!!!