Adakah ini satu Tabungan???

Friday, September 4, 2009

KAD SPECIAL DARI IETA


Salam Dik Ieta....Yang ooi akak tak marah le...anyway dah kasi bunga...akak ambik le...Kalau Ieta betul2 nak datang semalam akak jamu menu yang ada tu lah kalau cari Steak..kerabu sutun..Tomyam Camporq....tak dak lah....

Yang ada pastinya caraku yang berlauk atau yang manis....yang pasti.....

Caramu....berbeza dari cara ku......


Dah...jangan dok ingat akak marah la...buat kureng pahala puasa buat apa...amalan dah le ciput....dah...senyum sokmo..Dik Ieta ooi...selamat jalan...nak balik kampung kan???Selamat berbuka puasa....dan bersahur di kampung!!!

Psssst....!!! Lyana......nanti kita teruskan konspirasi kita okay!!!(wink*wink)...ni yang buat Ieta bengang ni!!





*.*

4 comments:

sI tEDI said...

siapa yg marah2 ni? ekekekke

Watierman said...

Tak de lah Tedi...Adik2 tu suka mengusik akak dia org ni...so rasa bersalah...takut akak marah agaknya....Akak tak marah pun...petua awet muda...jgn marah2...hahahaha

sharamli said...

akak xpenah marah kn...kn..kn..

Watierman said...

ye lah tu..sekali marah jadi ijou terus...haha