Adakah ini satu Tabungan???

Wednesday, September 16, 2009

Kad Raya dari Ijan, Faiz & Baby Mikael....Finland



Salam buat Ijan, Faiz & Baby Mikael....yang berada jauh di Finland....eh jauh2 ni jgn lupa bayar zakat...untuk Baby Mikael jugak....kan dia pun nak raya...(wakilkan pada keluarga di Malaysia...itu yang Akak & Abang buat dulu).....just memperingati aje takut terlupa!!!Jangan marah yer....

Maaflah Ijan..akak dah ke blog Ijan..tapi tak ambil kad ni...sebab tak rasa macam kad kot....sebab ada budak tecik ni..takut dia nangis lak...rupa-rupanya Akak sepatutnya ambil dia buat balik....dah nampak kat blog Ayu baru perasan....maaf yer Dik...Tok Mama dah tua....!!Rupanya dia suka nak balik naik feri ke Penang ni....senyum jer sepanjang perjalanan...patut le lambat sampai..tak naik kapal terbang..naik feri aje!

Dalam gurau2 ni Akak mohon ampun dan maaf atas salah silap, teguran2 yang mungkin membuatkan kalian kurang selesa.....terkasar budi bicara...semua itu tidak terlintas sekelumitpun untuk melukakan hati sesiapa..sebagai hambanya yang kilaf ....Akak hanya mampu menyusun jari dari kejauhan memohon di ampun kan segala kesalahan & kesilapan. Selamat Hari Raya...Maaf Zahir & Batin!




*.*

No comments: