Adakah ini satu Tabungan???

Monday, September 14, 2009

Menu berbuka dan sahur hari Sabtu

*.*

Hari sabtu dan Ahad memang sibuk memanjang...sebab semua ada kat rumah...kita kemas...dia orang sepahkan....penat nya sampai tak sempat nak duduk...kalau ada masa sikit kena keluar pulak nak membeli mana yang belum habis di beli....masih tak habis2 jugak....selagi belum raya! Lagi pun masa terhad...bila keluar sekejap jer dah nak kena balik nak siap juadah untuk berbuka pulak.....

Hari Sabtu menu simple aje...keletihan.....













dan sedikit lebihan sambal udang dari juadah semalam......baru perasan gambar dish sambal udang terlupa nak snap sebabnya...dia dah posing atas nasi pandan sebelum tu!

Untuk sahur just heat up apa yang ada aja....




*.*

2 comments:

sI tEDI said...

adehhhh.. perut tengah berkeroncong ni kak..

hari ini busy gila.. sempat jengah kejap2..

banyak kad raya kakwatie dapat.. tuan rumah punya mana pulak?

ekekekke

Watierman said...

kita suka kutip orang bagi jer...haha cam tu boleh tak???