Adakah ini satu Tabungan???

Wednesday, September 30, 2009

Daging Goreng Padprik.....& Roti Butter Bergula

*.*

Salam semua.....mari kita makan sarapan pagi yang mudah.....la...apa yang susahnya..beli roti gardenia ke Hi-5 ke....apa2 brand lah.....sapu butter...then tabur gula...!!! Sekali sekala sedap jugak...dengar krup...krap..gula dalam roti tu!!!


Nak minum air apa??...Teh...Kopi...Nescafe....Milo....????? Baca Bismillah & doa makan...jangan lupa....!!!





Untuk Lunch...Daging Goreng Padprik.....dah...cukup satu menu...lauk semalam ada sikit lagi....ingat...dah tinggal empat orang aje.....dan bukannya kaki makan...ops!!...tak baik guna kaki...tak ada ahli keluarga ni...yang hobinya makan yer....yang ada ...jenis yang makan bila dia orang lapar aje!.....akibatnya...yang membulat...Akak jugak..sebab nak habiskan apa yang akak masak!>>Huhuhu.....tak suka...tak suka.....dah over sized dah sekarang ni!!!!









Dan ini pulak menu semalam untuk...anak dara akak...yang memang minat nasi impit...panggil...ni... nasi bantal dalam sup....dia sorang aje yang makan macam ni.....!





Dah.....nak pergi sidai kain pulak ni...ada yang nak hulurkan bantuan...ringankan beban!




*.*

4 comments:

sI tEDI said...

berkeroncong perut ni hah tgk makanan!! ekekekekeke

sharamli said...

sidai kain paling mls nak wat..
angkat kain kat ampaian p0n mls jgk..
nak lipat je yg rajin...kui3

blogresipi said...

Akak.. kite dah bace bismillah dua kali taww.. nak nasi bantal dlm sup dgn daging paprik tuh...heheh

Watierman said...

salam Tedi...puasa ke...kalau tak makan jer..jangan sampai bunyi kuat karang....dah masuk angin..hihihi


Salam Sha...maih sini tolong lipat kain...ni banyak dah ni...


Salam Ijan....nasi bantal tak leh yer...dah sejuk....kena makan panas2 jer dalam pantang ni yer!!!