Adakah ini satu Tabungan???

Sunday, September 27, 2009

Jemputan Buat Semua Teman Jauh & Dekat...Datang ye!

*.*

STICKY MODE


Dijemput semua teman-teman, rakan taulan, sanak saudara....jauh dan dekat...sudilah kiranya mengambil Kad Ucapan Penganti Diri ini tanda ingatan tulus ikhlas dan kasih yang berkekalan hendaknya...Amin! Terlalu banyak yang nak di ucapkan tapi tidak muat dalam hanya sekeping kad...jadi dikesempatan ini Akak@Watie ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf sekiranya ada tutur bicara yang menyinggung hati dan sanubari rakan taulan selama kita berhubungan di alam siber ini!

Moga hubungan yang terjalin akan kekal hingga ke hujung nyawa!

Jangan lah segan dan malu yer nak mengambil kad ini yang tidak sepertinya.....hanya ini yang termampu dihasilkan!

Moga kalian yang akan pulang bercuti selamat sampai ke destinasi yang dituju, yang di perantauan jaga diri dan jangan lah bersedih...Akak tetap ingat pada kalian semua. Akak sekeluarga juga akan balik berhari raya di Alor Setar pada hari Jumaat nanti...jadi kiranya akak tidak sempat mngunjungi blog kalian semua....maaf lah yer! Akak baru nak mula buat kuih hari ni...sebab Along baru balik semalam...jadi Selamat Hari Raya Minal Aidil Wal faizzin!



*.*
STICKY MODE

14 comments:

HaSue said...

salam kak...dtg nak amik kad nih..mekasih juga sudi amik kad dr sue ek...sue x kecik hati laa gurauan kelek mengkelek tuh kak..hihi..suka jer bila setiap waktu akak dtg meriahkan blog sue. semoga akak juga sampai ke destinasi dengan selamat ya... minta maaf jika ada terkecik hati dan terkasar bahasa ye kak...selamat hari raya aidilfitri buat aak sekeluarga :)

tq atas kad nya nih.nice!

sI tEDI said...

salam kakwatie.. potang kang den amek yO??

sama2lah kita ye kak.. kalau ada terkasar bahasa...

Wanita Itu said...

kak watie..

te pun nak ucap selamat hari raya dan maaf zahir batin..

te amik kad tu ye hee..

sonok dapat kenal akak..

paling best tgk resepi ihiks..

NorNaza said...

Tima kasih kak watie, nanti nor gantung kat umah ye..Selamat Hari Raya Maff Zahir & Batin

Mawar Merah said...

Salam Kak Watie, Ni mai nak ambik kat raya...wah ada gambag feri Pulau Pinang lagi.....

sharamli said...

tq akak..
selamat hr ry jgk..maaf zahir n batin..

blogresipi said...

Salam Kak Watie.. nanti kite naik feri tuh g raya umah akak ek.ehhehe... kite dah amek kad raya tue :)

♥Itajeff♥ @Something To Share said...

Salam Watie..
Ita dtg nak amik kad raya ni...terima kasih yer...nnt watiepun sudi2kanlah dtg amik kad raya kat rumah ita yer...

niesz said...

nice kad..
thanx ya!
slamat ari raye too..

Precious said...

Salam. Malam ni caya start gerak balik kampung. Kelantan bukan Penang! Caya nak ucap Selamat Hari Raya, maaf zahir batin. Semoga jumpa lagi ...

azuan said...

samat ari raye..

DaliaLiyana said...

yeahh,,nak raye da..
camat hari raye..
pulang dgn selamat..
kem salam org kg..
jgn lupa tapau kuih raye utk DL....DUIT RAYE PALING PENTING KAK...hehehe..

Anya said...

My translator don't work today :(
Have a wonderful day,
I come back and try it again :)

MrMrsFaiz said...

Salam Aidilfitri Kak Watie & Keluarga,

Ijan kirim salam. Dia minta kak watie emailkan address. Nak hantar poskad katanya.

zulfaizuddin@yahoo.co.uk

Terima kasih.