Adakah ini satu Tabungan???

Wednesday, September 9, 2009

Kad Raya dari Ika...di Thailand



Kad ni panas lagi baru diterima dari Ika yang merantau di Thailand...dengar cam dekat jer...jauh jugak tu sebab dia kat Bangkok kot....kalau tak silap akak. Adik yang periang & manja ni...memang dah berjaya menambat hati akak dengan ketabahan dia ...seorang yang sangat gigih...degil pun yer jugak ni...tapi tak kenal penat memasak & mengemas rumah...sangat rajin...orang nya...Selamat Hari Raya Maaf zahir & Batin juga dari akak buat Ika sekeluarga....panjang umur kita akan berjumpa...Insyaallah! Terima Kasih yer Ika!




*.*

2 comments:

sI tEDI said...

buat apa beliau di sana kak,, belajar?

Watierman said...

Dia dah kawin ikut suami kerja ke ada business kat sana...dia kawen dgn orang Jepun, dah ada anak 3 orang pun...very rajin tau Ika ni..