Adakah ini satu Tabungan???

Wednesday, September 9, 2009

Kad Raya dari Fiza Nordin


Salam & Terima kasih buat Fiza yang bersusah payah menyediakan kad secantik & kreatif ni....walaupun Fiza sibuk menyiapkan tempahan kek...masih lagi berkesempatan yer...Moga business Fiza suksess....dan jangan lupa duit raya untuk yang tua...akak la tu...hahaha..!! Selamat Hari Raya juga & Maaf Zahir & Batin buar Fiza sekeluarga! Jika ada umur panjang insyaallah satu hari nanti kita kan bertemu!!!Amin!





*.*


7 comments:

sI tEDI said...

dapat kad dah ek>>

Watierman said...

Dah...dapat banyak gak..buat kad...entah bila..nak kena tempah kot..hihihi

Fiza Nordin said...

kak watie,insyaAllah raye nnt (belum tau raye ke berape)kami nak p penang-tjg bungah.dekat tak ngan tempat akak.klu dekat boleh singgah nooooo

Wanita Itu said...

kreatif nyer..

nak wat juga lah hee :)

Watierman said...

Fiza...Tjg Bungah tu the other side of the island...akak dekat airport...dekat Queensbay Mall ...ala Penang Island kan kecik jer...datang lah....



Te..buat jangan tak buat..nanti akak gi ambik..Te buat untuk akak tak?

sharamli said...

dpt lagik?

Watierman said...

Jangan mare... Sha