Adakah ini satu Tabungan???

Tuesday, January 12, 2010

Minggu tanpa Udang.....tak berseri langsung!!!

*.*

Assalamualaikum.....

Kembali menaip since...semalam merupakan hari tanpa kata bicara....hahaha....bukannya apa sebab malas nak menaip....infact...lepas bergayut lama di talian dengan Mummy Akak....banyak masa yang lari dari schedule...so untuk ringkas kan aktiviti berblog....tepek jer gambar....jenguk kawan2 pun tak sangat semalam sebab tu lah....infact jangan ingat Akak dah mula baca novel Aisya Sofea tu pulak....tak juga....menghabiskan kerja2 rumah yang pelbagai.....yang remeh temeh...antaranya...melipat dan menggosok pakaian, mencuci bilik2 air...menyapu sawang.....mop & vacum.........so mana sempat.....


Hari ni pun ada lagi....nak sambung tukar cadar.....langsir dan sebagainya......debu sana-sini...tak habis2 kerja kat umah ni!!!...jadi bebel kat atas ni panjang lebar....lepas ni..kita buat tayangan gambar makanan yang dah disediakan.....walaupun ada juga yang terlupa nak snap.....layan mana yang ada jer lah!!!By the way...minggu ni sedikit hambar ....sebab tak ada stok udang....buat kue teow pagi ni pun guna daging jer...tak berseri langsung!!





























*.*

4 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

daging goreng sos tiram buat tempting je.Cara buatnya lebih kurang cam blackpaper ye kak ?

Hanya tambah sos tiram jer..kalau ada resipi,bglah kak..tak pernah cuba lah..

mummyseri said...

cakk kak watie..seri da dtg ni nak menyerikan kwetiau akak tu..camanapun nmpk sedap..basah2 gitu kite suke..

sharamli said...

bt0l akak..keja dlm umah tu xkan abeh...kal0 mak,0rg ajak g jln umah anak2 je mesti xnak...dia ckp nnt xde 0rg nak menyimpan...

sI tEDI said...

x blh tgk kue tiaw lah kak.
cam mengidam jek