Adakah ini satu Tabungan???

Tuesday, January 12, 2010

Jom ...makan bubur kacang !

*.*

Petang ni.....kita layan makan bubur kacang nak tak??


Siapa nak...bawa mangkuk sendiri.....kalau ada lebih buat ais krim Malaysia lagi.....ada lebih ke?? Macam tak cukup jer!!









Mana mangkuk??? Meh sini Akak sendukkan...!




*.*

12 comments:

Sheila said...

hai sdp tu mkn bubur kacang dah lama x pekena nak nya time ptg nak hujan ni..kalau lawan dgn pulut pun sdp gak tp x leh mkn byk nnt angin..aiskrim m'sia kacang hijau pehhhhh

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Mangkuk takde kak..Courier boley..hehehe...

Sue @ Nenie said...

Aduhhhh..penat ni dok tadah mangkuk dari tadi..Mana ni tak dapat²....
eskrem ma'sia kacang hijau...Emmmm..sedapnya...

Sharinginfoz said...

lama taak makan bubur kacang ni... hhmmm bubur jagung tak ada ke....

RM3 Ribu Sebulan dengan Blog

Jom Baca Buku

TREAT AND TRICK said...

Watie..kak datang nak makan bubur kacang ada lagi tak?

fik-autoz said...

sy bwk mangkuk besar..cukup x?hehe

salamdariborneo said...

kak watieeeeeeeeeeee,bubur ada lagi tak?saya datang bawa bekas ni.....

sI tEDI said...

nyum!! boh durian best kak. ekekekekke

sharamli said...

akak..nah mangkuknya....0rg carik yg paling bes0 da ni...kasi penuh erk

PUTERA2PUTERI said...

akak...ieta bawa mangkok yg paling besau kt umah ieta la.....hehehehe jangan marah tau...leh tu leh la wat eskrim masia kan....

geraugebang said...

Kita tak nak yang bubur. Kita nak yang aiskrim malaysia. SEdapnya. masa kecik-kecik selalu makan. Sedapnya nyonyot.

blogresipi.com said...

Salam Kak Watie,
Sehari dua ni cibuk cikit... email akak pun tak berbalas lagik.hehe... ni sempat merempit kejap nak mai makan bubur kacang akak.hehehe