Adakah ini satu Tabungan???

Wednesday, January 13, 2010

Girls....hanya kami berdua....!

*.*

Assalamualaikum...& Selamat petang!


Hanya kami berdua...betoi....Akak & Reena..jer kat rumah petang ni....Hubby masih kat office...dan Nizam ada latihan rumah sukan sampai pukul 6 petang.....hajat nak buat kuih terbantut....yo yo ooor jer..macam lah ade kerajinan sangat!!!

Jadi...memandang kan hanya kami berdua..petang ni minum pun ala kadar jer!!


Reena banyak kerja sekolah....so Akak sambil layan dia dengan kerja sekolah...sediakan sedikit makanan & minuman ringan.....














Sementara tunggu Hubby & Nizam balik...kami snak on kopok leko ni ....and minum air limau kasturi asam boi.....basahkan tekak sikit! Sian Reena...banyak betoi kerja sekolah tiap2 hari....


Korang mesti dah minum petang kan?





*.*

8 comments:

Solehah said...

specialnya air tu..slurrrrppp

sharamli said...

akak..k0p0k lek0 tu kal0 yg versi ssh mkn cmna?hik3

sI tEDI said...

amboi! cantik sunggu oencucuk kopok lekor!

salamdariborneo said...

kak,nyamankan minum kitchai ping tu...

blogresipi.com said...

Salam Kak Watie,
Kite la kalau dapat kopok ngan air tuh, keje skolah tah kemana mana lah jawabnye... kopok abes, perut kenyang keje sekolah simpan.hahahah

indahhouse said...

Salam kak watie,
apa khabar? banyak cite yang saya ketinggalan. :)
bubur kacang tu, nampak sedap,kak. patutlah laris. ehem, ala lebih wat eskrim malaysia tak? hihi
kak pun sempat baca novel? Saya pun, dalam 2,3 ari melangut nih. sempat baca novel. nukilan Ramlee Awang Murshid, bagaikan puteri. saya suka watak utamanya. melunakkan hati, dan menyedarkan diri pada kekuasaan Allah .

♥LOVE2COOK♥ said...

Ting~Tong...good morning KakWatie!!! hru today??? Wow, Love terlambat wanna join U ladies for tea time yesterday lor!!!

What's cooking for today???

geraugebang said...

Kita suka ikan yang belah, belah ni. Belah tepi, belah depan, belah belakang...semua lah.