Adakah ini satu Tabungan???

Monday, February 1, 2010

DAH SEBULAN ....Sekejap jer kan??

*.*

Assalamualaikum.....& Salam Ceria dipagi Isnin.....

Wah..pejam celik...pejam celik...dah sebulan berlalu ...Januari dengan pantas sudah meninggalkan kita...dan kini kita melangkah dalam bulan Februari..2010.....Sekejap je kan?

Kehidupan yang seperti biasa....dilalui .....menarik atau tidak kehidupan tetap diteruskan....Perjalanan hidup ini terlalu pantas....masa tidak akan berhenti untuk beriringan dengan kita....kita yang harus mengejar masa....kerana pergerakannya....serentak dengan tiap denyutan nadi kita...setiap hembusan nafas kita....

Seindah cuaca pagi ini...seceria hati ini....perjalanan pagi ini....Akak harungi dengan baik...Alhamdulillah....berbekalkan beberapa rancangan yang dah diatur....maka juadah hari ini dah berjaya Akak sediakan.....tak ada yang menarik...menu2 kitar semula aje....Akak paparkan sekadar memenuhi diari kehidupan Akak untuk hari ini....



 
Dan ini pula hidangan makan malam semalam......mee kari yang ringkas.......
Hari ni hari Akak menggosok kain baju yang bertimbun.......so.....kita jumpa lagi bila semuanya dah sempurna Akak uruskan...Insyaallah!




14 comments:

Precious said...

Mee kari tu tak ada lebih ke? huhuhuuu ...

LyanaSyaZam said...

salam my dear sis...sori la..akak dh 2/3 ari lyana x mai jengok akak,ha along camna dah chat ke...best la...menu akak ari ni...sedapnyer tengok ubi kayu rebus tu...peberet tu..

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam kak ....masa la ni masa akhir zaman...mmg cepat berlalu....semoga masa kita diberkati olehnya....

♥LOVE2COOK♥ said...

Hi KakWatie! Well, I was wondering the same this morning...so fast January over! oh noooo..

Uhhhhh ur dishes...no words again...Love otw to ur home now! Pls open the door!...hehehehe ;)

ain said...

betul lah kak, kejap je masa berlalu. pejam celik dan sebulan, pejam celik lg nanti dah setahun!!!
tp yg pasti saya terliur habis tengok menu kak watie. terliur betul!!

blogresipi.com said...

Salam Kak Watie,
Kejap je kan dah habis sebulan..pastu sebulan lagi pastu sebulan lagi pastu setahun... huhuhu... macam2 akak masak hari nie. suke tengok cekodok akak. bulat2 comel je selalu.hehe

Solehah said...

sedapnya tgkayam tu..isk2..

TREAT AND TRICK said...

Watie...sekali tayang menu...sedap2 semuanya... telan air liur dibuatnya...

AzuanBudakMemandai said...

yup! memang sekejap je sebulan...

ieda said...

salam kak .. miss uu kak

waaa sedap2 menu nieh ...akak dah sihat yerkkk .. alhamdulillah .. sama2lah kita berdoa agar kita dpt teruskan kehidupan ini bersama org yg kita cintaiii

kerana masa dan hari ituu tidak menanti kita .. yer tak kak

kak ina kl said...

salam watie..memang betul..pejam celik pejam celik sekejab ajer masa berlalu..tup..tup tak sedar anak dah nak kawin kan..

Ummi said...

Salam Watie..aah kan, sekejap je masa berlalu..dah sbulan kita lalui thn baru nih..hehe..Apapun, your mee kari..hadooiiii terliur tgk telur tuh..menggoda sungguh2..Macam2 Watie masak eh..bestnya kalau dpt duk rumah, mcm2 leh masak..hehe

Anya said...

It looks very yummie...........
I wish I could tast it :-)

Uncle Lee said...

Hi Watie, minta ma'af, but what is 'pejam celik'?
I never read or heard this before.
You mentioned of how time flies?

You can say that again, ha ha....I feel like only yesterday I release snakes in cinema, or at Merdeka stadium when India VS Malaysia, ha ha, or lepas iguana in girl's gym....and only last week my birthday cake candles cost more than the cake, arhaaaa ha ha.

Holy Smoke! Your ayam goreng, ikan temenung and mee kari....like this if bachelor meet someone like you masak ni semua, habis cherita! Game over.
Mak saya dapat grandchildren early, heh heh.
You are dangerous, ha ha.

You stay young, be happy, have a nice day, Lee.