Adakah ini satu Tabungan???

Monday, June 8, 2009

YANG DITUNGGU DAH TIBA.....

*.*


Today....as expected.....my guests arrived around 2:00 pm.....I dah ready masak....nothing special...macam biasa saja....masak....nasi.....yang bestnya....semua orang kena minum air masak jer....sebab one of his kids...Haikal ada asthma...NO ICE!!!!..

Here are the dishes I prepared.......menu biasa-biasa aje....orang kampung....that happened to live di tengah2 bandar Penang....ha..ha..ha..











Since they cannot have ice...or makanan yang sejuk.....so...tak ada dessert....tu pun I sembunyi2 bagi the baby.....Hanis...chocolate puding....dari icebox....takut si haikal nampak pulak....

Around 4 something.....they went back to Alor Setar....sebab esok my sister-in-law dah mula kerja....but they leave Hanim...their eldest daughter.....at my place....dia masih belum puas main dengan Reena....(same age........cousins dua orang ni...dari kecik I yang suapkan...dulu we leave next door to each other....she called me MAMA....)! So the father will have to come back this weekend to get her.......

My two sons....sending them home.......dah sampai Alor Setar pun ....dah.....




*.*



No comments: