Adakah ini satu Tabungan???

Thursday, June 25, 2009

PUDING ROTI LAGI.....VARIASI KAN CORAK PUDING ROTI!

*.*

Nampaknya sepupu Cik Abang ku tak jadi datang.....jadi puding yang ku buatkan untuk mak ndak aku tak sampai balik Alor Setarq lah!....Dah bukan rezeki mak ndak nampaknya.....rezeki dah Tuhan tetapkan....untuk kami anak beranak....Alhamdulillah....

Sebagai manusia kita hanya merancang tapi Tuhan yang menentukan.....

Akak dah masakan puding roti ni....kali ni saja nak guna senduk kecik sikit....letak 3 warna juga....masih lagi resepi yang dulu....tq Hana...dah buat lagi......cuma jom lah kita belek-belek hasilnya...
















Rasanya...puding ni akan sering muncul di blog ini dengan variasi corak dan warna yang berbeza....insyaallah....



*.*

4 comments:

Ielaz said...

fiuuwiiittt....
menggiurkann ...nyaaauuummm

Watierman said...

Jemputlah Iela.....nak yang dalam mangkuk pun boleh...atau yg akak dah potong tu....jangan malu2....

blogresipi said...

Cantek jalur2 nye tu kak... laen kali kite nak order kaler biru putih bleh? hehe...

Watierman said...

Boleh....nanti akak pergi beli colouring banyak2...org lain sibuk cup cake ke..cake deco...akak lak sibuk variety kan corak kuih ni...