Adakah ini satu Tabungan???

Monday, June 22, 2009

NASI GORENG SAMBAL IKAN GORENG

*.*

Alhamdulillah...dah selesai menguruskan makan malam...anak-anak dan suami...barulah dapat akak nak rehatkan diri sebelum melelapkan mata....sebelum akak mula pegang novel akak tu....ha....nak tahu menu malam ni.....akak kan suka yang senang-senang....macam selalu jugaklah...nasi goreng....cuma ikan goreng siang tadi tak ada yang usik...nampaknya sebab dia orang malas nak perisi ikan...takut kena tulang....tak pa biar mama yang buatkan....lepas tu mama campak jer dengan sambal belacan....dan telur.....gaul semua dalam kuali....letak oyster sos sikit....garam kalau kurang masin....kan dah licin.....







Akak percaya...ramai dikalangan kita akan sentiasa berfikir...cara nak bagi nampak menarik presentation hidangan atau juadah yang kita sediakan...so that dapat menarik minat anak-anak dan juga suami kita menjamah apa yang kita sajikan....jadikan....hari esok yang lebih baik dari hari ini.....kerana kita sentiasa belajar dari kesilapan hari ini dan semalam....semoga hari esok kita semua akan lebih menceriakan.....dan hebat lagi.....AMIN!!




*.*

2 comments:

blogresipi said...

Nie menu mak kite kat kampung gak nie...senang dan jimat.hehe

Watierman said...

Salam Ijan...ni pun mama ijan jugak...mesti sama je...tul tak...