Adakah ini satu Tabungan???

Tuesday, March 30, 2010

Maaf..Akak kurang sihat...& internet merajuk!

*.*

Assalamualaikum......salam bahagia buat semua...

Maaf!!! Itu jer yang mampu Akak ucapkan kerana tidak sempat nak menziarah sahabat handai....rakan taulan di alam maya ini...dik beberapa faktor yang terbabit....antaranya....Akak tak dapat nak hadap lappy lama-lama.....sebab masalah kesihatan.....sakit kepala mungkin cuaca terlalu panas....tambahan pulak apa kena entah internet ni asyik hang jer!....Susah betoi nak bukak blog sendiri pun...Itu yang tak ber"update" tu!!

Hopefully.....apa yang Akak nak update hari ni....tak ada sekatan...atau rintangan lagi kot! Kalau ada juga....Akak nak rehat seketika.....nak hantar PC & lappy untuk service dulu kot!....Masa juga menjadi faktor untuk Akak aktif berblog....TOO MUCH TO DO....with SOOOOO LIMITED TIME!!!!Dekat nak akhir zaman ni memang TIME span kita .......macam dah running out kan! Well hopefully everything lebih baik buat Adik2 Akak di luar sana.....bersyukurlah dengan apa yang kita dapat dan sedia ada!

Tak ada juadah hebat pun...cuma masakan harian yang selalu menjadi pengalas perut kami sekeluarga.....jadi Akak sekadar nak tempek apa yang Akak dah masak buat keluarga Akak .....


Itu jer yang termampu buat hari ini......kalau punya kerajinan akan diusahakan juadah minum petang....ada sesuatu dalam perancangan....tapi entah jadi entah tidak....semuannya dengan izinnya....! Akak  juga kesuntukan masa sebab terlalu banyak bahan bacaan nak Akak layan hasil dari kunjungan ke Pameran Buku di PWTC tempoh hari....!TQ sudi singgah ke Blog Akak ya!


4 comments:

sapphire said...

SEDAP NYA MEE GORENG TU AKAK...
TERLIUR ..DAH LA X BFAST LG NIH :D

indahhouse said...

salam kak watie,
apa khabar? takpe kak...tak merajuk... dpt mee tu sepinggan pun jadikla...hehe

wanita mutalib said...

terliur juga..

myQza said...

semoga cepat sihat kak.,

lapau tgk gambar. td makan megi jek.

ekekekeke