Adakah ini satu Tabungan???

Wednesday, March 24, 2010

Menu ringkas....menghabiskan stok apa yang ada!

*.*

Assalamualaikum.....

Dah tengahari.....apa juadah hari ni.....sejak balik KL.....menu menghabiskan stok dari peti sejuk jer lah!

Jadinya macam biasa menu Akak memang yang biasa-biasa lah kan.....tak ada yang luar biasanya! Janji ada benda nak di jamah.....tak fancy....tapi kenyang dah la!


Yang tinggal barangan Frozen....dalam fridge....ada fish nugget.....jadi buat jerlah sarapan ringkas pagi tadi.....ada yang makan cam gitu saja....ada yang buat sandwich....makan dengan roti Gardenia!
Okaylah....janji ada makan yer tak!....Ayat nak memujuk hati sebab tak pergi shopping barangan dapur lagi.....tunggu weekend jer lah....for the mean time....masak jer apa yang ada tu....!



3 comments:

sharamli said...

macam luar biasa je ni kak..heee

mummyseri said...

Salam kak..kalo kite msk menu mcm ni mmg dah sedap ni..tambah2 lagi kalo sadin tu..pedas2 lagi..

*nmpaknye ptg ni kena msk sadin..kes teliur :)..

sI tEDI said...

lapau!! lapau!!