Adakah ini satu Tabungan???

Thursday, March 25, 2010

TOMEI......& JELLO.....dapat mainan baru!

*.*



Assalamualaikum....


Masa balik dari KL hari tu.....dua ekor penjaga rumah Akak telah berkelakuan baik....jadi....sebagai ganjaran si Reena telah belikan mainan baru.....tapi yang excited lebih....bukannya kucing-kucing tu.....Reena sendiri!

Kalau tak berkelakuan baik pun hadiah dah di beli semasa di KL lagi....tapi memang betul....dua2 ekor tu sangat berkelakuan baik.....cuma Akak kena sapu dan mop lantai jer sebab bulu dia orang berterbangan merata....maklumlah...banyak hari juga ditinggalkan...!


Tapi Akak rasa....dia lebih sukakan & rindu pada Mr. Brownie dari teruja dengan bebola mainan tu!
 

9 comments:

sI tEDI said...

mereka tinggal 2 beranak je ke kak?

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

wah..mengancam betul mata tu..

seronok sakanlah dua2 tu ek...

cikmanggis said...

oo lihat matanya tu..bersinar-sinar..cantiknya kucing adinda ni:)

Solehah said...

alololo..comeinya dia kak..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

haaa??? cmne la dorang jaga diri tu sepanjang akak xde hari tu??

Wanita Itu said...

sonoknya dia! :p

ijan said...

Amboi bukan main lagi sampai tertidur dengan Mr Brownie. Mujur bukan Mr Brownies. Kalo dak habes Tomei geget. hehehe

Anya said...

Wow!!
Such a lovely new toy !!!
I want play with you ....
Meow..meow..

Hugs Kareltje =^.^=

MamaFaMi said...

Watie, you all pergi KL, siapa attend to the cats? Wah... leh wat citer Cats' Home Alone ni! Hehehe...