Adakah ini satu Tabungan???

Tuesday, March 23, 2010

KL INTERNATIONAL BOOK FAIR 2010......puas hati!!!

*.*

Assalamualaikum......salam rindu buat semua.....

Kembali bersiaran selepas bercuti.....lebih seminggu.....& percutian yang sangat bermakna dalam diari kehidupan Akak sekeluarga.....

Baru aje balik dari Kuala Lumpur pagi semalam.....around 5:45 pagi.......sangat 2x keletihan.....namun....BEST!!!!....Buat Shiela....yang Akak hubungi melalui telefon.....ni Akak dah selamat balik tau!!...Ada juga try call Kak Intan....tapi tak dapat!.....Te....Akak nak call tapi takut Te sibuk....kat Parlimen...hehehe!

Percutian Akak sekeluarga kali ini.....ekoran dari mengikut Hubby berkursus di Kuala Lumpur.....selama 3 hari.....check-in at Hotel Equatorial....lewat malam Isnin.....hingga Khamis petang.....then bermulalah episod percutian keluarga Akak.....
Aktiviti percutian pada hari Jumaat......KL International Book Fair 2010.....di Putra World Trade Center (PWTC)......hari pertama.....sangatlah mengujakan Akak sekeluarga.....kerana ini pertama kali kami terserempak dengan Book Fair yang sangat ber..prestige ini!!!But rata-rata ada book fair.....yang kecil2 tu...especially dari Popular Book Store....!

KL International Book Fair  telah menjadikan impian Akak menjadi realiti setelah menemukan Akak dengan pengarang-pengarang novel tersohor yang Akak minati......Norhayati Ibrahim dan Anis Ayuni!


 
 
 
Banyak juga yang Akak sekeluarga borong....di hari pertama ni tau....sebab hari Ahad sebelum balik ke Penang kami pergi sekali lagi.....penuhi hajat Hubby nak borong novel collection dia pulak!!!

Puas hati.........nanti kami nak pergi lagi..........Insyaallah!!! 
Oh ya....dalam ramai-ramai tu.....jodoh untuk bertemu salah seorang rakan maya.....dengan izinnya......pasti ramai yang kenal dengan orang ini......
Dalam kelam kabut......tu....Kak Ina dan Akak sempat berpeluk-pelukkan.....dan bergambar kenangan.....tentulah Kak Ina tak kenal Akak.....tapi Akak kenal kak Ina...sebab blog Kak Ina ni popular & Akak follower blognya......http://tertunailahhasratdihati.blogspot.com/!



Apa juadah hari ni????



Okaylah...sekian dulu paparan buat kali ini.......Akak perlu bereskan rumah yang macam tongkang pecah ni dulu ya!.......


9 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam kak...amboi...borong buku banyak....bagus tu kak...

Unknown said...

salam watie..tak sangka dapat jumpa kan..sorrylah akak tak memang tak kenal kamu..psl muka kamu tak pernah ada dalam blog..
rugi tak dapat sembang panjang sebab masing-masing ada hal..semuga lepas ni dapat berjumpa lagi.

zai@umiaiman said...

sy esok rabu 24/03 baru pegi ke KLBF ni bw org faculti wat selection ngn supplier...klau gi hr 1st leh jumpa akak kan?..

Anya said...

NICE to see you
I think it was a lovely day :-)

(@^.^@)

myQza said...

rindu kat akak lah!!
lama x bersiaran.. pergi bercuti rupanya..


seronok jumpa live para penulis tu ye kak.. :)

rajin2 update lepas ni!

eh ehe he

Robaaiah said...

Salam dari mami. tahniah keluarga yang bahagia. baru dapat tengok wajah watie dan keluarga. semalam mami ke rumah Ita di KL. dia masih dalam masalah mengandung. mami susah hati.

Solehah said...

kak..tq..ni 1st time saya tgk gambar norhayati berahim..bestnya..nak gi jugak la nnt..

nas said...

salam kak,patut la lama mhilang...best la dpt beli novel..klu bw cik lulu ni mesti suka..sedapnya tgk sotong akak tu...

indahhouse said...

salam kak watie,
wah, seronoknya kak kat pesta buku. Alhamdulillah, kami dpt gi kemarin, singgah dr banting. rumah saya pun mcm tongkang pecah, sbb balik last minute aritu. :)