Adakah ini satu Tabungan???

Saturday, May 9, 2009

ANOTHER WEEKEND......

Bangun pagi ni......tiba-tiba hubby kata ...kita balik Alor Setar kay.....La...aa kenapa tak cakap siang2 nak bawa apa untuk mak ngan ayah....so I pun ke dapur ...what to do...teringat pulak puding yang menarik perhatian I kat my resepi.com...its simple....and quick....

Puding Roti Marbe by hana6877



Oh ya...Mother's Day weekend....tentu dia teringat kat mak kan...tu dia ajak balik kampung tu.....ha...I know bab hadiah2 ni ....dia tak berapa arif...itu kerja I.....actually I already have something in mind...tapi tak tau lah ada lagi ke tak....hari tu nampak kat "Living Quarters" Gurney Plaza...


Cuaca lak.....hujan dari subuh tadi.......nak buat apa lagi ni....puding dah siap tengah di sejukkan dalam fridge...sementara menunggu mall nak buka.....here I am...


Before that kena inform gak my son kat Bangi...on YM....tapi next week dia dah habis exam....balik cuti semester.....


Okay lah....got to go and settle a few things and make a few calls before I make a move......and I am taking this opportunity to all who care share their moments ...stopping by....my tiny spot of my life ...to wish you a nice day.......and to all mothers around the world....."HAPPY MOTHERS DAY"........Congratulation and SYUKUR ALHAMDULILLAH.......because ALLAH has given us the chance to be a woman called MOTHER!!!!!!

No comments: