Adakah ini satu Tabungan???

Friday, August 12, 2011

Menu Semalam hari 11 Ramadhan ~ Asam Pedas Ikan Pari

Assalamualaikum  dah lewat petang ni baru dapat hadap PC sekejap....ni pun tak boleh lama-lama sebab ada banyak lagi kerja menanti tu....Nak jawab komen pun tak sempat lagi....hanya mampu Akak ucapkan ribuan terima kasih atas doa kalian untuk puteri tunggal Akak~ Reena sempena ulang tahun kelahirannya semalam yang ke 13. Ada juga yang bertanya tentang butter jenis apa yang akak guna....yang SCS tu jenis buku ada di jual di bahagian peti hawa dingin kat grocery stores..tapi lupa pulak nak mention yang Akak tak pakai SCS tapi Akak guna butter jenama Buttercup yang dalam tin aje. Maybe kalau pakai SCS lebih baik...Entahlah Akak tak tahu! Selama ni Akak guna Buttercup yang dalam tin tu aje...kalau nak guna banyak Akak beli dalam baldi kat baking stores.

By the way layan kan ajelah dulu lauk pauk tak semegah ...juadah kami sekeluarga semalam. Ini pun lauk favourite si Reena....ikan pari....! Kalau Abahnya ikan talang masin tu yang paling dia suka!

Layannnnn..........









Inilah juadah untuk Iftar semalam ya...Syukur Alhamdulillah ke atas  rezeki yang di berikan buat kami sekeluarga....Amin!

Hari ni.......Akak tak masak...tapi banyak urusan lain menjelang hujung minggu....balik jenguk Mummy & Mak tam pulak rasanya.......!

Selamat Berpuasa dan selamat berhujung minggu ya!!!

5 comments:

EmbunRosaliza said...

Assalam kak watie, saya paling tak pandai masak asam pedas, tapi suka sangat mkn heheh, nmpk sedap betul tu kak, semua menu best2.

Lagi best hari ni gantung periuk heheh

Softtouch [Hanim] said...

sedapnya kak..lama dah xtgk menu2 akak...rindu ngan akak tau.....

izahdaut said...

assalamualaikum..
kak watie.. lambat la saya wish..happy belated buat reena, semoga menjadi anak yang baik n solehah..

lauk tak semengah ke kak..sedappp sangat dah tu. melengkap rasa..

Juwita Jamaludin said...

salam kak watie... sedap dah tu kak.. tambah ada air lychee sejuk tekak

zai@umiaiman said...

ikan talang masin goreng cm gitu mmg menu wajib time puasa...tmbh2 waktu sahur...