Adakah ini satu Tabungan???

Thursday, November 11, 2010

SYUKUR ALHAMDULILLAH..........!

*.*

Assalamualaikum.....Minggu ni perasaan Akak terlalu berdebar-debar....hingga tak mampu untuk Akak duduk bersantai macam kebiasaannya....walaupun ada kalanya sibuk jugak menguruskan hala tuju kehidupan kami sekeluarga......dan debaran itu telah berakhir dengan juraian air mata.....

Berjujuran air mata penuh kesyukuran Akak panjatkan pada yang MAHA ESA.....kerana telah memperkenankan DOA Akak.....ya hanya DOA yang mampu seorang IBU panjatkan buat anak-anak agar berjaya dalam segala aspek kehidupan mereka....dan ALLAH telah memakbulkan DOA itu.......

Hari ini Reena telah berjaya melakar dan mewarnai sebuah kejayaan dalam laluan hidupnya....5A! Itulah....kejayaan yang diraihnya.....kerana telah berusaha dengan gigih.....sebagai ibu bapa....hanya doa ......agar segalanya dipermudahkan buatnya...dan TUMPANG  tersenyum bangga....!



Inilah wajah polos....puteri tunggal Akak.....bersama rakan karibnya Nor Latifah yang sama-sama telah berjaya mendapat keputusan cemerlang 5A! Tahniah ya Sayang!




Dan sebagai ganjaran.......Akak buatkan bekalan special untuk mereka berdua....kerana sebentar lagi kami akan berangkat ke Kuala Lumpur........Doakan perjalanan kami ya!......dan kepada semua kakak2, abang2....makcik2, pakcik2....atuk2 dan nenek2 yang telah mendoakan buat Reena.....terima kasih ya....hanya Allah yang dapat membalasnya.....Amin!





Akak really has to go......



*.*

24 comments:

Chik Mimi said...

Alhamdulillah Syukur Congrats Reena

Kak Rose said...

Tahniah buat Reena, juga buat watie kerana kejayaan anak. Selamat jalan ke KL dan berhati2 ya....

zarin said...

alhamdulillah dan tahniah ye kak!

izahdaut said...

tahniah reena... mama bagi apa ni dapat 5A ? hehhee

hana said...

tahniah buat reena dan juga ibunya yg berjaya mendidik anak2 hingga berjaya... tahniah! tahniah!! syukur alhamdulillah... moga selamat dlm perjalanan kak...

Cikmin said...

salam kak..tahniah ye buat reena...semoga dia terus cemerlang...anak min irfan mampu setakat 4A 1B je..alhamdulillah...

lupie said...

Wow! Such happy news!!
Congrats Reena and Latifah! Well Done!

...

and again, I thought there will be no food, yet the last photo finds me salivating! Yikes!!

Hungry again!!

Wanita Mutalib said...

Tahniah!!!!! :)

adik te dpt 4A aje kak :p

Softtouch [Hanim] said...

alhamdulillah...tahniah reena....

[s][u][e][h][a][n][n] said...

wahh....alhamdulillah..tahniah reena..terharu plak baca kegembiraan akak wati :)

Yatie said...

Salam K.Watie,
Syukur alhamdulillah dan tahniah utk Reena...tahniah juga utk akak dan suami kerana berjaya mendidik anak hingga berjaya dngn cemerlang...Yatie tumpang genbira dan berbangga dngn kejayaan ini.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Tahniah Rina !


Ibu manalah yang tak gembira kan kak..?

ieda said...

tahniah buat akak yaaaaaaa
sejukk perut kita seabgai ibu kalau anak2 berjaya kan kakk ..
ieda risau sgt2 kat nina .. skrg dia x pandai sgt . tapi x nak letak terlalu tinggi hope tuu ..

kalau dpt baik punn ok dari yg terbaikk :)

♥LOVE2COOK♥ said...

Congratz dear Reena! U have just made Ur parents really proud! Keep up the good job! :D

Hi KakWatie, hru doing there dearie??? Missed U lor! :D

I want some cake pls! ^__^

Ummi said...

Tahniah tuk Reena dan ibunya jugak..moga sentiasa berjaya! Anak Ummi pun alhamdulillah, wpun sekadarnya, berpadanan dgn usahanya lah kan, malas2.. ^__^ still a long way to go...

♥LOVE2COOK♥ said...

Hi KakWatie, how's Reena doing? Still celebrating her success? All the best to her ya! :D

I have an award for U at my blog. Pls accept it ya ;)

indahhouse said...

Salam kak watie,
Apa khabar kak? Moga kak sekeluarga sihat selalu. Tahniah atas kejayaan Reena. Saya tumpang bangga :))

Walau terlambat saya buat ucapan, harap kejayaan sentiasa mengiringi anak-anak kak watie. Amin..

Nieza said...

salam kak watie, tahniah pada anak dan ibu diatas kejayaan yg membanggakan ini...semoga bertambah cemerlang lagi..amin. btw nk tanya akk kat penang dok area mana yer?

Arizakiah said...

salam ziarah..
Wah!!!! 5A....Tahniah buat reena...

ijan said...

Salam kak Watie,
Tahniah buat Reena, akak dan hubby... semoga Reena terus berjaya selepas ini.. Amin :)

HaSue said...

salam kak..walaupun dah lambat...but better late than never rite..
Tahniah atas kejayaan reena dapat 5A..semoga anak sue pun ikut jejak anak akak tahun ni...aminn

kak ina kl said...

tahniah diatas kejayaan anak kamu..semuga berjaya dan terus berjaya.

Solehah said...

tahniah reena.tahniah kak wati sebab doa akak memudahkan perjalanan reena.amin..

♥LOVE2COOK♥ said...

KAK WATIE, I MISS YOU! HOW U BEEN? WHERE R U DEAR? MISSED YOUR BEKAL HUBBY AND EVERYTHING ELSE! :(((