Adakah ini satu Tabungan???

Thursday, November 4, 2010

Banjir diTaman Uda, Alor Setar...Terkini!

*.*


Assalamualaikum....mata ni baru jer terasa ngantuk...nak terlelap...tapi dikejutkan oleh deringan talipon sebentar tadi...jam kira-kira 11:45 malam.....Terdengar di talian suara ibu mertua Akak memaklumkan bahawa banjir sudah mula menyerang Taman Uda.....air sudah mula naik......dan Pak Cik Akak serta anak dan cucunya tengah memerhatikan untuk tindakan lanjut.....mengenangkan cousin Hubby Akak tu beranak kecik.....Akak sarankan pada MIL Akak agar suruh aje dia orang berpindah keluar ke tempat yang selamat sebelum terperangkap dalam rumah......

Doakanlah agar air segera surut di semua kawasan yang terlibat dengan masalah banjir.....!



*.*

7 comments:

sharamli said...

d0akan semua selamat...insyaAllah..

umah 0rg xnaik lagik setakat ni..

izahdaut said...

semoga semuanyua dilindungi Allah...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam Kak Watie,


Buatkan kita tak senang duduk ye kak. Semoga semuanya selamat.InsyaAllah.

Chik Mimi said...

Semoga semuya dilindungi Allah swt

Noorma Ismail said...

kat taman perumahan pun banjir yer..harap2 air taklah naik.. bukan senang nk hadapi banjir ni, tambah plak ada anak kecik, mana nk selamatkan barang, anak2. dll...semoga semuanya dilindungi Allah..

Softtouch [Hanim] said...

alahai siannyer kak...ada bb plak tu..semoga smeuanya selamat

Watierman, rmanbkr said...

Assalamualaikum...

Buat Sha...,Izah..., Reen, Mimi...,Noorma & Hanim.....TQ ya....

Berita terkini!...MIL Akak baru call...yang cousin ni dah berpindah ke rumah Pak Su di Tandop....instead ke rumah MIL sebab rumah MIL dah 3 hari tak ada air....tapi kat Tandop ok lagi....

dan air semakin naik di Jalan Putra Alor Setar....

surut di Arau...naik pulak di Alor Setar....Doakan yang terbaik buat mereka ya!TQ semua!