Adakah ini satu Tabungan???

Tuesday, November 2, 2010

Aku Terima.......dengan hati berbunga !

*.*

Assalamualaikum....

Wah ....tajuk entry tu cam lafaz....Aku Terima Nikah jer kan....!Actually petang ni baru jer dapat anugerah...tak sangka .....masa masuk menjenguk blog Alimaz...yang berada di Perlis.....yang sedang berhadapan dengan masalah banjir!.......Sekali tersenarai pulak nama Blog Akak untuk terima anugerah.....rezeki...jangan ditolak Dik musuh pula jangan di cari...!




Dengan hati berbunga-bunga...mekar kembang mewangi...Akak junjung anugerah ni balik...untuk di paparkan.

Bila dah dapat kena lah promo sikit kan.....

1) Akak suka  menjenguk blog Alimaz-Kembara Terasing sebab blog ni banyak berkongsi paparan kehidupan dan kekeluargaan serta ada kalanya berupa ilmiah....paparan hidup pasangan ini  , keceriaan dengan gelagat anak-anak mereka tu juga turut mencuit hati Akak.Mereka ni juga merupakan warga kerja UITM Arau yang sangat komited.....betoi....Husband & wife dua-dua...kebanggaan UITM & mereka juga berbangga menjadi sebahagian dari UITM...!

2) Apa perasan Akak lepas dapat anugerah ni.....rasa apa ya....kembang kuncup....megah jugaklah sebab walaupun sering tenggelam timbul dalam dunia blog ni....tapi masih ada harapan....sebab ada juga yang menghargai...Terima kasih ya Dik!

3) Buat semua kenalan yang singgah....sudi-sudikanlah junjung balik anugerah ni....kerana Akak sangat2 menghargai kunjungan & komen dari kalian semua!

Terutama buat rakan-rakan dan adik2 yang sering meninggalkan jejak....antaranya.....
  • Dik Izahdaut
  • Dik Hana
  • Dik Yatie
  • Dik Azatie
  • Dik Wanieyra
  • Dik Kerull
  • Dik Hanim
dan.....ramai lagi maaf jika tak tersebut sebab ramaikan.....(jemput lah jangan malu atau segan tau!)






4 comments:

HaSue said...

salam kak..akak sihat ke?bestnya dapat award..hehe.. pasal nak buat kek lapis tu..sue yakin sgt2 akak leh buat tau..akak cuba laa sebijik kek dulu.tengok hasil camner..nanti bila dah jadi jgn pandang blkg lg..terus buat bisnes jer..

Watierman, rmanbkr said...

Salam Sue...Wah...kata-kata perangsang mu Dik membakar semangat untuk Akak mencuba ni!!!TQ ya.....!

hana said...

salam kak..,. tima kasih yg tk terhingga atas anugerah yg sgt jelita! segan nk amik! tp wat tk malu jerk la! Hihihihi... Thanx kak yer.....

Watierman, rmanbkr said...

Salam Dik Hana.....Tak yah malu dan segan.....adik beradik memang patut kongsi apa yang ada pun....kita kongsi dengan yang lain lagi...TQ sudi dtg angkut...Akak nak hantor tak daya..hehehe!