Adakah ini satu Tabungan???

Thursday, November 4, 2010

Asam pedas Ikan Pari......betoi KOG!

*.*

Assalamualaikum....

Entry ni saja jer.....layan Dik KOG...menyahut godaan entry yang dipaparkan KOG@ Makanlah Apa Lagi...... semalam. 

Kita layan pose ikan pari jer dah la ye....tambahan banyak kekurangan bahan-bahan tu!










*.*

6 comments:

kucingorengemok said...

hehe pengaruh kawan internet memang kuat! pantang nampak gambar terus mencari :)

Watierman, rmanbkr said...

Nasib baik ikan pari ada stok!Heeee....jangan tayang yang Akak tak ada bahan dalam peti tu tau!

Noorma Ismail said...

uwaaa...ni yg jeles ni..ari ahad ari tu pi pasar tp ikan pari dh habish. hasrat nk buat bakar dah terbako hangus...akak meh tukar ngan ikan jenahak nak tak?? :)

Watierman, rmanbkr said...

Salam Dik Noorma...ikan Jenahak....boley...boleh sangat2X......Bakor pun sodap....!

Chik Mimi said...

kakkkkk mi suka ikan pari asam pedas ni tp kalau kena pari yg hancing tu yg tak tahan tu ,angah suka boh bendi kali lebey sikit

Mikael said...

Salam Tok Mama sayanggg!!!!

Ni Mikael datang dengan Mama ni... Rinduuuu sangat kat Tok Mama. Mama mintak maaf sangat2 lama tak dapat bawak Mikael datang jenguk Tok Mama ni... Mama la... sibuk sangat kat sekolah. Maaf ye Tok Mama... Tok Mama cihat ke? Mikael cihat...dah ada gigi 6 batang.. dah boleh kejar2 dengan mama sampai mama penat..hehe... Mama, Daddy dan Mikael kirim salam sayang kat Tok Mama. Mmuahh! Tok Mama take care okay :)