Adakah ini satu Tabungan???

Monday, May 31, 2010

ALHAMDULILLAH.....Syukur Pada mu Ya Allah~!

*.*

Assalamualaikum.....Akak kembali bersiaran selepas berdiam diri seketika akibat kesihatan dan kesibukan dalam kehidupan seharian yang tidak mengizinkan......

Di kesempatan ini ku panjatkan rasa kesyukuran buat mu Ya Allah.....atas segala nikmat, kurniaan dan limpahan usia dan kesihatan yang melimpah ruah buat Hambamu ini....semuanya atas kehendakmu.....!




Gambar ini dari hasil Google....terima kasih Encik Google.....!

Petang semalam Akak sempat buat sebiji kek lapis kukus Peppermint Chocolate Chips....tapi pagi ni dah tinggal sepotong jer.....sebab ada yang buat breakfast...dan bawa bekal.....Rasanya kejap lagi nak ke dapur buat another cake.....kalau ada kerajinanlah....


Forty-four...is a nice number......hehehe....yup....I have just turn 44...and it feels Great~!....Moga Allah beri segala nikmat ini berpanjangan.....untuk sama-sama dikongsikan kebahagian hidup ini dengan semua yang dikasihi.......Amin~!




Psst.....Buat Suami Tersayang.....Terima kasih atas segala layanan istimewa dan hadiah-hadiah yang juga melimpah ruah.....seiring dengan usia.....as I get older....the presents..... add in quantity.....hehehe..but Sayang just don't pamper me too much.....I am getting used to it....nanti tak terlayan pulak....hope...we get to share our life.....as long as possible.....Moga jodoh kita kekal....sehingga ke hujung usia....~ With or without those presents and gifts....I still love you Dear!

Tolong jangan ada yang muntah ye!!!.....Kasi chance le Akak nak Lomantika De Armour jap!!!
Dah...dah...nak gi wat kek sebijik lagi ni....yang semalam dah beres!!!


OOOppps....pada pengunjung TQ ya..tinggal jejak..nanti kelapangan Akak kunjung balas....hari ni tak berani nak janji segala kunjung balas ya!! But TQ.... still you guys come around for me ya!!

Muaaahhhh...


16 comments:

izahdaut said...

assalamualaikum kakk ku sayang!!! happy birthday to u...semoga dengan umur yang cantik itu membawa kematangan untuk terus menghadapi kehidupan yang pasti sebentar cuma ini..smoga akak berbahagia di dunia dan yang paling penting bahagia di sana.........muahhh.

lemongrass said...

Selamat Hari Jadi
Selamat Hari Jadi
Selamat Hari Jadi Kak Watie
Selamat Hari Jadi
Semoga Allah makbulkan segala doa Kak Watie dan semoga Kak Watie hidup aman bahagia di samping keluarga tersayang

Love2cook Malaysia said...

Happy Birthday my dearie SIS!!! May lots of happiness and good health come Ur way!!! :D

MamaFaMi said...

HAPPY BIRTHDAY WATIE. Yeah 44 is a lovely number kan... will soon join you! Just around the corner ni!

I thought when you said, you'll never forget the date, anniversary kita sama... rupanya... your birthday.

ItaJeff said...

Salam ZK.Watie...
happy birthday 2 u dear, may the real gift of this wonderful day of yours is your happiness, peacefulness and healthiness, semoga sentiasa mendpt keberkatanNya. Suka sgt ita baca posting kak, terharu..

myQza said...

selamat hari lahir kak,
ari bos x detp bz pulek..!

cikmin said...

Salam kak watie...

Terharu cikmin hari ni,besday kak watie sama dengan besday cikkamal..he turn 37..dah semakin berusia dia..tapi tetap nampak muda..jeles betul tau..hihihi.

Semoga umur kak watie panjang,rezeki bertambah murah dan kebahagiaan sentiasa disisi kak watie sekeluarga..amin..

niesz said...

happy besday kak..hihi..sory..lambt wish..kak,sedap nye kek tu..huhu..bile la niesz ley pndai wat kek2 mcm tu ek..teringin nk wat..

Robaaiah said...

Selamat hari jadi yang ke 44. akak doakan semoga panjang umur, murah rezeki. Jaga rumahtangga dan anak-anak dengan baik. semua itu adalah harta yang berharga.

Amy said...

Selamat hari lahir buat kak watie sayang..semoga akak sentiasa sihat, murah rezeki dan sentiasa berada dibawah lindunganNya, amin..

Waah best tgk hadiah2 yg akak dpt..may u have a great day kak...Hugs!

Ummi said...

Salam Watie..Happy Birthday!!! Semoga kehidupan sentiasa dalam lindungan Allah swt jua...amiiin. Waahh baruuuuu 44, muda sgt lg tuh..ececee, Ummi lak yg perasan muda, hehee..Don't worry, I'll be in the same boat in Oct. Hahaa..44 is just a figure right? Apapun, maintain cukup sihat dan anggun gituu..Waahhh banyaknya dapat hadiah, best gitu....enjoy your wonderful day dearie...muaaahhhh!!

chekgu Bani Hassim said...

happy bday kak...
semoga sentiasa dlm lindungan, peliharaanNya..
Dan sentiasa berbahagia di samping mereka yang tersayang...

TREAT AND TRICK said...

Salam Watie, Happy birthday semoga di beri kesihatan, panjang umur dan mendapat rahmat NYA selalu...

ain said...

Happy bday kak watie!! semoga sentiasa dlm rahmat Allah dunia dan akhirat dan semoga berbahagia hingga akhir hayat!

Anya said...

Happy Birthday :-)
I hope you had a WONDERFUL day!!
I love you new bag
very very beautiful

((hugs))
Anya :)

indahhouse said...

Happy birthday kak watie cayang...moga bahagia selalu bersama keluarga tersayang, tercapai segala impian dan sentiasa muda remaja...hehe...